کد خبر : 25585
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 10:50
-

خبرهای خوش محیط زیستی و درختکاری به مناسبت هفته هوای پاک در کارخانه سیمان مسجدسلیمان +تصاویر

خبرهای خوش محیط زیستی و درختکاری به مناسبت هفته هوای پاک در کارخانه سیمان مسجدسلیمان +تصاویر

این کارخانه در راستای پیشبرد اهداف محیط زیستی در حال اصلاح سیستم الکتروفیلتراسیون در کاهش غبارخروجی ، افزایش سطح فضای سبز ، ایجاد جایگاه پسماند صنعتی و مسقف کردن آن می باشد.

 

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان به مناسبت هفته هوای پاک و با هدف ترویج فرهنگ کاشت درخت ، با حضور مدیر عامل و مسئولین کارخانه سیمان ، معاون فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات ۳۰۰۰ اصله نهال شیشه شور ، اوکالیپتوس و برهان گلی در محوطه شرکت کارخانه سیمان شهرستان مسجدسلیمان کاشته شد.

 

 

مصطفی یوسفی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان ضمن توضیح در خصوص اهمیت توسعه فضای سبز در کاهش کنترل آلودگی گفت : فضای سبز بعنوان سرمایه ملی و امانت الهی است که باید از این امانت به درستی حفاظت کرد و آن را به نسل های آتی تحویل دهیم .

 

 

امسال شعار روز هوای پاک ۲۹ دی ماه (هوای پاک ، تعهدمسئولان و مشارکت مردم) تعین شده است که نشان می دهد برای داشتن هوای پاک تعهد مسئولان و مشارکت مردم سهم اصلی در کاهش آلاینده ها را دارد.

 

در این مراسم امینی مدیر عامل کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان نیز گزارشی از مجموعه اقدامات زیست محیطی سیمان مسجدسلیمان را ارائه نمود.

 

 

وی افزود : این کارخانه در راستای پیشبرد اهداف محیط زیستی در حال اصلاح سیستم الکتروفیلتراسیون در کاهش غبارخروجی ، افزایش سطح فضای سبز ، ایجاد جایگاه پسماند صنعتی و مسقف کردن آن می باشد.

 

 

در پایان برنامه درختکاری مسئولین از کارخانه بازدید نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.