اخبار مسجدسلیمان

حضور پاسداران و بسیجیان شهرستان مسجدسلیمان در نماز عبادی و سیاسی جمعه ، به مناسبت هفته دفاع مقدس + تصاویر

حضور پاسداران و بسیجیان شهرستان مسجدسلیمان در نماز عبادی و سیاسی جمعه ، به مناسبت هفته دفاع مقدس + تصاویر
ملت ایران در دوران دفاع مقدس درس هایی که از قیام امام حسین (ع) یاد گرفته بود ، به خوبی پس داد و در عرصه عاشورایی خوب درخشید.

 

شبکه خبری خوزستان | پاسداران و بسیجیان شهرستان مسجدسلیمان در نماز عبادی و سیاسی جمعه ، به مناسبت هفته دفاع مقدس حضور پیدا کردتد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرگزاری بسیج، در سومین رور از هفته دفاع مقدس نماز جمعه شهرستان مسجدسلیمان با حضور پاسداران ، بسیجیان ، سرهنگ حسن محمودی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

 

امام جمعه مسجدسلیمان در بخشی از خطبه‌ های‌ نمازه نماز جمعه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت : ملت ایران در دوران دفاع مقدس درس هایی که از قیام امام حسین (ع) یاد گرفته بود ، به خوبی پس داد و در عرصه عاشورایی خوب درخشید.

سید احمدی ادامه داد : دفاع مقدس یک فرهنگ است و این فرهنگ بایستی حفظ شود و به نسل‌های بعدی انتقال یابد و اگر چه در شهر هزار شهیدمسجدسلیمان اقداماتی صورت گرفته است اما کافی نیست و انتظار داریم همه افرادی که دغدغه دارند فرهنگ ناب دفاع مقدس به نسل های آینده انتقال پیدا کند ، اقدام به استخراج این گنج بی انتها کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.