کد خبر : 29391
تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1400 - 6:51
-

رئیس وفرمانده یگان محیط زیست هندیجان خبرداد:

مصطفی شکیبافر

جمع آوری دو رشته تور پرنده گیری و رهاسازی یک قطعه کبوتر توسط یگان اداره حفاظت محیط زیست هندیجان

جمع آوری دو رشته تور پرنده گیری و رهاسازی یک قطعه کبوتر توسط یگان اداره حفاظت محیط زیست هندیجان

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان ازهندیجان مصطفی حق زاده رئیس حفاظت محیط زیست هندیجان گفت: یگان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هندیجان در پی گشت و کنترل حوزه استحفاظی موفق به جمع آوری دو رشته تور پرنده گیری و رهاسازی یک قطعه کبوتر شدند.


به گزارش خبرنگارما ازهندیجان مصطفی حق زاده رئیس حفاظت محیط زیست هندیجان گفت: یگان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هندیجان در پی گشت و کنترل حوزه استحفاظی موفق به جمع آوری دو رشته تور پرنده گیری و رهاسازی یک قطعه کبوتر شدند.
وی افژود: با توجه به نزدیک شدن به فصل باز گیری (کوخه) در این شهرستان افراد سود جو جهت به دام انداختن پرندگانی از قبیله کبوتر،قمری،بلدرچین اقدام به نصب تور در بین درختان میکنند و این پرندگان را به برای استفاده بعنوان طعمه جهت به دام انداختن پرندگان شکاری استفاده می کنند.حق زاده اظهارکرد :در طی گشت و کنترل یگان این اداره در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۶و۲۷ مردادماه ۱۴۰۰در حوزه استحفاظی موفق به جمع آوری و رهاسازی یک قطعه کبوتر که در تور به دام افتاده شدند. وی در پایان گفت: از تمام دوستداران حیات وحش تقاضا دارم درصورت هرگونه تخلف صید و شکار به نزدیکترین وهمچنین اداره محیط زیست شهرستان هندیجان گزارش دهندوطبق قانون بامتخلفین برخورد میشود.

خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.