جلسه قرارگاه فرعی پیشگیری از شیوع کوروناویروس ستاد بحران شهرستان هندیجان

جلسه قرارگاه فرعی پیشگیری از شیوع کوروناویروس ستاد بحران شهرستان هندیجان:     به گزارش خبرنگارما ازشهرستان هندیجان درجلسه هماهنگی قرارگاه فرعی پیشگیری از کروناویروس ستاد بحران شهرستان هندیجان باحضور مهندس علی بویری فرماندار شهرستان هندیجان و با حضور مسئولین ادارات و دستگاههای ذیربط برگزار گردید. در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر

کد خبر : 12366
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 17:22
جلسه قرارگاه فرعی پیشگیری از شیوع کوروناویروس ستاد بحران شهرستان هندیجان

جلسه قرارگاه فرعی پیشگیری از شیوع کوروناویروس ستاد بحران شهرستان هندیجان:

 

 

به گزارش خبرنگارما ازشهرستان هندیجان درجلسه هماهنگی قرارگاه فرعی پیشگیری از کروناویروس ستاد بحران شهرستان هندیجان باحضور مهندس علی بویری فرماندار شهرستان هندیجان و با حضور مسئولین ادارات و دستگاههای ذیربط برگزار گردید.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر اعضای حاضر در جلسه باهدف پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس در سطح شهرستان هندیجان تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید.
تعطیل شدن کلیه فعالیتهای بندر و گمرک سجافی تا اطلاع ثانوی باهدف پیشگیری از رفت و آمد شناورهای تجاری از کشورهای حوزه خلیج فارس و احتمال انتقال این ویروس به شهرستان(شایان ذکر است از یک ماه اخیر تاکنون،پست قرنطینه و تست بیماری های واگیر بویژه ویروس کرونا توسط عوامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان در بندر سجافی استقرار پیدا کرده و اقدامات احتیاطی انجام گردید)تعطیل شدن فعالیت کلیه واحدهای صنفی کالای خانگی و لوازم آشپزخانه،لوازم آرایشی و بهداشتی،رستوران ها و سفره خانه ها،کافی شاپ ها،آرایشگاه های زنانه و مردانه،دکه های ورودی و خروجی هندیجان از امروز چهارشنبه تا اطلاع ثانوی.
لغو کلیه مراسمات ملی و مذهبی،جشن ها،مراسمات عروسی در تالارها،همایش ها و جلسات ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان تا اطلاع ثانوی.
ابلاغ به جایگاه های عرضه سوخت در خصوص سوخت گیری خودروها صرفا توسط اپراتور پمپ ها و کارکنان جایگاههای سوخت تا اطلاع ثانوی.
آهک پاشی و گندزدایی فاضلاب های شهری و معابر عمومی و پرتردد توسط شهرداری هندیجان و شهرداری زهره.
ضدعفونی کلیه ادارات،نهادها و دستگاههای اجرایی شهرستان هندیجان به قید فوریت.
اطلاع رسانی و ارائه آموزش های بهداشتی و مراقبتی لازم به شهروندان با هدف پیشگیری از انتقال و انتشار کرونا ویروس،توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر دستگاههای متولی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی.
نظارت بر کلیه واحدهای عرضه صنفی بویژه محصولات بهداشتی و برخورد جدی و قانونی،معرفی به مراجع قضایی در صورت مشاهده هرگونه تخلف.
اطلاع رسانی و ارائه آموزش های لازم به ملوانان و صیادان توسط اداره شیلات شهرستان هندیجان.

در پایان ستاد بحران شهرستان هندیجان از کلیه شهروندان عزیز خواهشمند است نسبت به شایعات و اخبار نادرست و مغرضانه بعضی افراد و رسانه های نامعتبر با هدف ایجاد التهاب و تشویش اذهان عمومی توجه نکنند و اخبار و اطلاعیه های رسمی و موثق در این خصوص را از طریق سایت و کانال های اطلاع رسانی فرمانداری و ستاد بحران شهرستان هندیجان دنبال نمایند. درپایان مقرارگردید:
شهروندان محترم شهرستان هندیجان میتوانند پیشنهادات،گزارشات و شکایات خود را به شماره ۰۹۰۲۷۶۲۹۲۰۶ روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری و ستاد بحران شهرستان هندیجان ارسال نمایند. خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.