کد خبر : 12366
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 17:22
-

جلسه قرارگاه فرعی پیشگیری از شیوع کوروناویروس ستاد بحران شهرستان هندیجان

جلسه قرارگاه فرعی پیشگیری از شیوع کوروناویروس ستاد بحران شهرستان هندیجان

جلسه قرارگاه فرعی پیشگیری از شیوع کوروناویروس ستاد بحران شهرستان هندیجان:     به گزارش خبرنگارما ازشهرستان هندیجان درجلسه هماهنگی قرارگاه فرعی پیشگیری از کروناویروس ستاد بحران شهرستان هندیجان باحضور مهندس علی بویری فرماندار شهرستان هندیجان و با حضور مسئولین ادارات و دستگاههای ذیربط برگزار گردید. در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر

جلسه قرارگاه فرعی پیشگیری از شیوع کوروناویروس ستاد بحران شهرستان هندیجان:

 

 

به گزارش خبرنگارما ازشهرستان هندیجان درجلسه هماهنگی قرارگاه فرعی پیشگیری از کروناویروس ستاد بحران شهرستان هندیجان باحضور مهندس علی بویری فرماندار شهرستان هندیجان و با حضور مسئولین ادارات و دستگاههای ذیربط برگزار گردید.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر اعضای حاضر در جلسه باهدف پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس در سطح شهرستان هندیجان تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید.
تعطیل شدن کلیه فعالیتهای بندر و گمرک سجافی تا اطلاع ثانوی باهدف پیشگیری از رفت و آمد شناورهای تجاری از کشورهای حوزه خلیج فارس و احتمال انتقال این ویروس به شهرستان(شایان ذکر است از یک ماه اخیر تاکنون،پست قرنطینه و تست بیماری های واگیر بویژه ویروس کرونا توسط عوامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان در بندر سجافی استقرار پیدا کرده و اقدامات احتیاطی انجام گردید)تعطیل شدن فعالیت کلیه واحدهای صنفی کالای خانگی و لوازم آشپزخانه،لوازم آرایشی و بهداشتی،رستوران ها و سفره خانه ها،کافی شاپ ها،آرایشگاه های زنانه و مردانه،دکه های ورودی و خروجی هندیجان از امروز چهارشنبه تا اطلاع ثانوی.
لغو کلیه مراسمات ملی و مذهبی،جشن ها،مراسمات عروسی در تالارها،همایش ها و جلسات ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان تا اطلاع ثانوی.
ابلاغ به جایگاه های عرضه سوخت در خصوص سوخت گیری خودروها صرفا توسط اپراتور پمپ ها و کارکنان جایگاههای سوخت تا اطلاع ثانوی.
آهک پاشی و گندزدایی فاضلاب های شهری و معابر عمومی و پرتردد توسط شهرداری هندیجان و شهرداری زهره.
ضدعفونی کلیه ادارات،نهادها و دستگاههای اجرایی شهرستان هندیجان به قید فوریت.
اطلاع رسانی و ارائه آموزش های بهداشتی و مراقبتی لازم به شهروندان با هدف پیشگیری از انتقال و انتشار کرونا ویروس،توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر دستگاههای متولی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی.
نظارت بر کلیه واحدهای عرضه صنفی بویژه محصولات بهداشتی و برخورد جدی و قانونی،معرفی به مراجع قضایی در صورت مشاهده هرگونه تخلف.
اطلاع رسانی و ارائه آموزش های لازم به ملوانان و صیادان توسط اداره شیلات شهرستان هندیجان.

در پایان ستاد بحران شهرستان هندیجان از کلیه شهروندان عزیز خواهشمند است نسبت به شایعات و اخبار نادرست و مغرضانه بعضی افراد و رسانه های نامعتبر با هدف ایجاد التهاب و تشویش اذهان عمومی توجه نکنند و اخبار و اطلاعیه های رسمی و موثق در این خصوص را از طریق سایت و کانال های اطلاع رسانی فرمانداری و ستاد بحران شهرستان هندیجان دنبال نمایند. درپایان مقرارگردید:
شهروندان محترم شهرستان هندیجان میتوانند پیشنهادات،گزارشات و شکایات خود را به شماره ۰۹۰۲۷۶۲۹۲۰۶ روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری و ستاد بحران شهرستان هندیجان ارسال نمایند. خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.