کد خبر : 7261
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 10:01
-

‌راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در تمامی شهرستان‌های خوزستان برگزار می‌شود

‌راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در تمامی شهرستان‌های خوزستان برگزار می‌شود

‌راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در تمامی شهرستان‌های خوزستان برگزار می‌شود دبیر ستاد گرامیداشت یوم ۱۳ آبان در خوزستان با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ۲۷ شهرستان استان خوزستان گفت: این مراسم در شهرها، برخی از بخش‌ها نیز برگزار و در مناطقی نیز به صورت تجمعی اجرا می‌شود. حجت‌الاسلام مهدوی راد درباره

‌راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در تمامی شهرستان‌های خوزستان برگزار می‌شود
دبیر ستاد گرامیداشت یوم ۱۳ آبان در خوزستان با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ۲۷ شهرستان استان خوزستان گفت: این مراسم در شهرها، برخی از بخش‌ها نیز برگزار و در مناطقی نیز به صورت تجمعی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدوی راد درباره یوم الله ۱۳ آبان ماه اظهار داشت: مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه در اهواز رأس ساعت ۹:۳۰ از میدان شهدا خیابان آیت‌الله طالقانی و در محل حسینیه اعظم اتمام مراسم است.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ۲۷ شهرستان استان خوزستان بیان کرد: این مراسم در شهرها، برخی از بخش‌ها نیز برگزار و در مناطقی نیز به صورت تجمعی اجرا می‌شود.
دبیر ستاد گرامیداشت یوم ۱۳ آبان در خوزستان گفت: کلیه برنامه‌ها از جهت تبلیغاتی، فرهنگی، اقدامات امنیتی و انتظامی انجام و تمامی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف پای کار هستند.

به گزارش تسنیم، یوم الله ۱۳ آبان به عنوان روز “مبارزه با استکبار” در تقویم جمهوری اسلامی نام‌گذاری شده چراکه در این روز لانه جاسوسی سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ تسخیر شد این یوم الله علاوه بر سالروز تسخیر لانه جاسوسی یادآور تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳” و کشتار جمعی از دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ توسط رژیم پهلوی است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.