جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با محوریت آغاز سال تحصیلی جدیدباحضور بیرانوندفرماندار بندر ماهشهر برگزار گردید

به گزارش خبرنگارما از بندر ماهشهر محسن بیرانوند با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش شهرستان اظهارکرد: می بایست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان دراین خصوص فکری اساسی نماید. نماینده عالی دولت دربندرماهشهرافزود: باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید یکی از مواردی که در آغاز سال تحصیلی می بایست مورد توجه

کد خبر : 4809
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1398 - 2:32
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با محوریت آغاز سال تحصیلی جدیدباحضور بیرانوندفرماندار بندر ماهشهر برگزار گردید

به گزارش خبرنگارما از بندر ماهشهر محسن بیرانوند با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش شهرستان اظهارکرد: می بایست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان دراین خصوص فکری اساسی نماید.
نماینده عالی دولت دربندرماهشهرافزود: باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید یکی از مواردی که در آغاز سال تحصیلی می بایست مورد توجه ویژه قرار گیردرسیدگی به دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت است و بر همه ما واجب است که در این خصوص کوتاهی ننماییم.
وی ادامه داد: انتظار داریم شرکت‌های منطقه با هماهنگی مستقیم ادارات آموزش و پرورش شهرستان درخصوص کمک و همیاری با خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت همکاری لازم را انجام دهند.
فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری‌ها گفت: از شهرداران کل شهرستان درخواست می کنم که در خصوص پاکسازی مدارس با همکاری آموزش و پرورش قبل از شروع سال تحصیلی اقدام ویژه‌ای انجام دهند.
در پایان مصوبات جلسه قبل مورد بررسی قرار گرفت.
خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.