کد خبر : 32393
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 11:25
-

مصطفی شکیبافر

جلسه سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با مطالبه گران برگزار شد+تصاویر

جلسه سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با مطالبه گران برگزار شد+تصاویر
نشست روح الله جلیلی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با مطالبه گران شهرستان مسجدسلیمان در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۶ در محل شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد

 

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان  در این جلسه که با حضور تعدادی از فعالان و مطالبه گران شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد، مورد استقبال روح الله جلیلی قرارگرفت

در ابتدای جلسه مطالبه گران به تعدادی از مشکلات شهرستان مسجدسلیمان اشاره کردند، که به شرح زیر است:

جابجایی بافت فرسوده، حل مشکلات مربوط به زباله و پسماند، بررسی پارکینگ های شهری، فعال شدن نهالستان بی بیان و قرار دادن آن در اختیار سازمان های مردم نهاد(ngo) ها، حل مشکلات آرامستان ها، رنگ آمیزی جداول، عدم جابجایی وسایل پارک گل نرگس(پارک پنج بنگله) و احیای شهربازی آن، توجه بیشتر به فضای سبز شهری و بلوار های سطح شهر، آسفالت محلات، فعال کردن سرویس ناوگان شهری، فعال کردن سرویس های بهداشتی در سطح شهر، جمع آوری سگ های ولگرد و راه اندازی سامانه ۱۳۷ و حضور یک نفر از مطالبه گران در جلسات و برگزاری جلسات مکرر و مداوم با مطالبه گران اشاره شد.

 

روح الله جلیلی : حضور خبرنگاران و مطالبه گران در جلسات شهرداری آزاد است، و در حال حاضر در حال احیای تعدادی از بوستان های محلی هستیم و برای حل مشکل جمع آوری زباله ها نیز با سپردن به بخش خصوصی و با استفاده از ماشین الات استیجاری درصدد حل این مشکل هستیم.

 

وی گفت: درصدد ساماندهی وانت های میوه فروشی و راه اندازی بازار میوه فروشی هستیم.

 

جلیلی افزود: برای حل مشکل سگ های ولگرد نیز با الگو سازی از کمپ های بهبهان، رامهرمز و اهواز درصدد جمع آوری سگ های ولگرد در سطح شهر هستیم.

 

وی ادامه داد؛ برنامه من پیگیری مشکل آرامستان ها و راه اندازی سامانه ۱۳۷ در روزهای آتی است.

 

جلیلی تصریح کرد: در بحث سرویس های بهداشتی نیز چندین سرویس بهداشتی سیار خریده شده که به زودی اقدام به احیای سرویس های بهداشتی خواهیم پرداخت و در بحث فعالسازی ۴ واحد اتوبوس در روزهای آتی آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهند بود.

 

در پایان نیز تصمیم بر آن شد که یک نفر از مطالبه گران پیگیر حل مشکلات سرویس های بهداشتی ،جمع آوری سگ های ولگرد و ناوگان حمل و نقل شهری باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.