کد خبر : 9966
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 21:06
-

جذب سه بازیکن توسط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان + تصاویر

جذب سه بازیکن توسط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان + تصاویر

جذب سه بازیکن توسط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان + تصاویر شبکه خبری خوزستان : تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان سه بازیکن جدید جذب کرد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از سایت نفت مسجدسلیمان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که خود را برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران آماده میکند و

جذب سه بازیکن توسط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان + تصاویر

شبکه خبری خوزستان : تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان سه بازیکن جدید جذب کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از سایت نفت مسجدسلیمان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که خود را برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران آماده میکند و از تاریخ ۱۳ دیماه اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا کرده است سه بازیکن جدید به خدمت گرفت.

 

امید سینگ فوروارد ۲۸ ساله سابق نساجی مازندران که پیش از این طی چند فصل گذشته بازی در مسجدسلیمان را در کارنامه خود داشت یکی از این بازیکنان است که با قراردادی به مدت نیم فصل به نفت مسجدسلیمان پیوست.

 

محمدعلی صفیا هافبک جوان و آینده دار ۲۲ ساله سرخپوشان پاکدشت که طی چند وقت اخیر بخاطر عملکرد مطلوب به اردو های تیم ملی امید پیش از المپیک دعوت شده بود نیز شاگرد جدید مهدی تارتار شد.

 

محمد امین اسدی ۲۱ ساله بازیکن سابق پرسپولیس تهران که در پست فوروارد بازی میکند نیز سومین بازیکنی است که امروز به نفت مسجدسلیمان پیوست.

 

نفتی ها پیش از این با دو بازیکن به نام های مهدی زبیدی و ارمان قاسمی برای همراهی خود در نیم فصل دوم به توافق رسیده بودند.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.