کد خبر : 35339
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 خرداد 1401 - 14:43
-

فرمانده سپاه ولیعصر (هم) خوزستان خبر داد:

سید ابوالفضل حسینی

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار خوزستان/بسیج عمومی برای کمک به حادثه دیدگان «متروپل»

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار خوزستان/بسیج عمومی برای کمک به حادثه دیدگان «متروپل»
سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان، اظهار کرد: در راستای اقداماتی که از ابتدای سال برای خدمت‌رسانی در اقصی نقاط محروم استان دنبال می‌شود، 10 هزار بسته‌ معیشتی برای کمک به نیازمندان آماده توزیع است.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان، اظهار کرد: در راستای اقداماتی که از ابتدای سال برای خدمت‌رسانی در اقصی نقاط محروم استان دنبال می‌شود، ۱۰ هزار بسته‌ معیشتی برای کمک به نیازمندان آماده توزیع است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس از اهواز،
وی ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی را حدود یک میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این بسته‌های معیشتی در سراسر استان و در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر، دشت آزادگان، ایذه، باغملک، بهبهان، دزفول، شوشتر، هفتکل، اندیکا، هندیجان، هویزه و بخش‌هایی از اهواز به تناسب محرومیت توزیع می‌شود.

سردار شاهوارپور گفت: امیدواریم با انجام اقدامات مومنانه این‌چنینی حرکت‌های جدیدی برای برقراری عدالت در جامعه برداشته شود.

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی روستایی نیز در حال انجام است، افزود: طرح آبرسانی روستایی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) نیز برای بهره‌مندی روستاهایی که مشکل آب دارند، در حال اجرا است و در راستای این طرح تاکنون بیش از ۱۵۰ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده است.

*توجه به خانواده‌های جانباختگان حادثه متروپل

سردار شاهوارپور در عین حال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان حادثه دلخراش آبادان، خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که امروز خیلی مهم است توجه و رسیدگی به خانواده جانباختگان و مصدومین این حادثه است که در این راستا یک بسیج عمومی صورت گرفته است.

وی با اشاره به دیدار با خانواده‌های داغ‌دیده آبادانی که در حادثه متروپل عزیزان خود را از دست دادند، گفت: بر اساس تاکیدات فرمانده سپاه، رسیدگی به وضعیت این خانواده‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

سردار شاهوارپور با تاکید بر لزوم پیگیری وضعیت معیشتی آسیب‌دیدگان حادثه متروپل عنوان کرد: تعدادی از این عزیزان شغل خود را از دست دادند که لازم است سازمان‌های متولی برای کمک به آنها بسیج شوند و باید بیمه‌بیکاری و اشتغال آنها مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی همچنین یادآور شد: گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی و سپاه حضرت ولی عصر(عج) نیز در کنار خانواده‌های آسیب‌دیده آبادانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.