کد خبر : 28628
تاریخ انتشار : جمعه 11 تیر 1400 - 14:49
-

تنش های آبی موجود در استان را در سطح ملی و استانی پیگیری می کنم

تنش های آبی موجود در استان را در سطح ملی و استانی پیگیری می کنم

تنش های آبی موجود در استان را در سطح ملی و استانی پیگیری می کنم

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه این روزها اثرات و تبعات خشکسالی در خوزستان بیش از سایر استان ها نمود پیدا کرده، قابل توجیه نیست زیرا این موضوع باید طوری مدیریت میشد که مردم برای آب شرب و حداقلهای مصرف با مشکل مواجه نمی شدند. سید کریم حسینی عنوان کرد: وزارت نیرو سازمان

تنش های آبی موجود در استان را در سطح ملی و استانی پیگیری می کنم

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه این روزها اثرات و تبعات خشکسالی در خوزستان بیش از سایر استان ها نمود پیدا کرده، قابل توجیه نیست زیرا این موضوع باید طوری مدیریت میشد که مردم برای آب شرب و حداقلهای مصرف با مشکل مواجه نمی شدند. سید کریم حسینی عنوان کرد: وزارت نیرو سازمان […]

 

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه این روزها اثرات و تبعات خشکسالی در خوزستان بیش از سایر استان ها نمود پیدا کرده، قابل توجیه نیست زیرا این موضوع باید طوری مدیریت میشد که مردم برای آب شرب و حداقلهای مصرف با مشکل مواجه نمی شدند.

سید کریم حسینی عنوان کرد: وزارت نیرو سازمان آب و برق استان باید ضمن اطلاع رسانی درست و به موقع، در خصوص وضع موجود پاسخگو باشند.کاهش دبی رودخانه های استان موجب تنش آبی در بیشتر نقاط استان گردیده و تامین آب شرب، کشاورزی و دامداری و تالاب ها را با مشکل مواجه کرده است لذا این امر را در سطح ملی از طریق وزارت نیرو و در سطح استان از طریق سازمان آب و برق، با جدیت پیگیری می کنم.

حسینی خاطر نشان کرد: مدیریت آب کشور و استان باید حداقل آب مورد نیاز برای دامداران و همچنین کشاورزان را بر اساس مجوزهای کشت های جایگزین که از سوی متولیان امر صادر گردیده، تامین نمایند زیرا برای ممر معیشتی آنها ضروری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.