تصمیمات غیرکارشناسی راه علاج حاشیه‌نشینی در استان خوزستان نیست

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه درباره روستای ابوالفضل(ع) و اتفاقات این روستا اظهار داشت: یکی از آفاتی که در استان به آن دچار هستیم، تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی است. وی ادامه داد: در این سال‌ها نبود تیم کارشناسی و متفکر قوی سبب شده تصمیم‌های شتاب‌زده

کد خبر : 19689
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 21:01
تصمیمات غیرکارشناسی راه علاج حاشیه‌نشینی در استان خوزستان نیست

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه درباره روستای ابوالفضل(ع) و اتفاقات این روستا اظهار داشت: یکی از آفاتی که در استان به آن دچار هستیم، تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی است.

وی ادامه داد: در این سال‌ها نبود تیم کارشناسی و متفکر قوی سبب شده تصمیم‌های شتاب‌زده و بدون بررسی از سوی دولت و شهرداری و سایر ارگان‎ها گرفته و اجرایی شود که این مسئله سبب ایجاد هزینه برای مردم و نظام شده است.

یوسفی اظهار داشت: حاشیه نشینی یکی از معضلات جدی خوزستان است و نیاز است با یک طرح طولانی مدت و جامع مناطق حاشیه نشین ساماندهی شوند.

نماینده اهواز افزود: مسئله حاشیه نشینی باید در استان برای همیشه و به شکل معقول و قانونی ساماندهی شود. مناطقی مانند کوی مدرس، منبع آب و سیاحی بیش از چندسال است مردم در آنجا ساکن هستند؛ مثلا در همین منطقه کوی شهید مدرس اهواز اخیرا با برخی تصمیمات عجولانه مردم نگران شدند.

وی افزود: سکونت‌گاه‌های غیررسمی در مناطق حاشیه شهر باید ساماندهی شوند، خدمات مورد نیاز دریافت کنند و مسئله سند محل سکونت آنها را حل کنیم.

یوسفی با اشاره به حوادث روستای ابوالفضل(ع) افزود: اخیراً به‌واسطه تصمیم‌های خلق‌الساعه و قهری برخی مسئولان، هزینه‌های زیادی برای مردم و نظام ایجاد شده است.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با اشاره به اینکه “باید بین مردم و زمین‌خوار تفکیک قائل شد” گفت: مردم مستضعف که در حاشیه‌شهرها سکونت دارند و دوستدار نظام و انقلاب هستند باید مورد احترام قرار گیرند و با کسانی که دنبال زمین‌خواری هستند جدا از این مردم برخورد قاطع انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.