کد خبر : 30391
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 6:14
-

اخبار هندیجان

تخصیص ۱۰ میلیارد تومان جهت آماده سازی معابر مسکن مهر هندیجان شمالی و جنوبی

تخصیص ۱۰ میلیارد تومان جهت آماده سازی معابر مسکن مهر هندیجان شمالی و جنوبی
در شهرستان هندیجان ۱۸۵۷ واحد مسکونی مهر وجود دارد که ۱۵۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان تحویل شده و ۳۵۷ واحد فاقد متقاضی است که در حال اتمام ساخت می باشند.

 

شبکه خبری خوزستان | رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان خبر داد : آماده سازی معابر مسکن مهر هندیجان با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شهرستان هندیجان محمد قنواتی گفت : برای آماده سازی معابر مسکن مهر هندیجان شمالی و جنوبی ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

 

وی افزود: کلیه معابر مسکن مهر هندیجان شمالی و جنوبی در بخش احداث جوی و جدول ، کانیو ، جدول تک ، عملیات خاکبرداری و اجرای زیراساس در سایت های مذکور به انجام می رسد.

 

قنواتی با اشاره به لزوم خدمت رسانی مطلوب به ساکنان سایت های مسکن مهر در شهرستان تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده بزودی اعتبار احداث کلانتری و مسجد در سایت های مسکن مهر هندیجان اختصاص می یابد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان اظهار کرد: در شهرستان هندیجان ۱۸۵۷ واحد مسکونی مهر وجود دارد که ۱۵۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان تحویل شده و ۳۵۷ واحد فاقد متقاضی است که در حال اتمام ساخت می باشند.

 

وی ادامه داد: در بخش طرح اقدام ملی مسکن نیز ۲۷ قطعه زمین مسکونی شناسایی و به این طرح اختصاص یافته است.

 

قنواتی در پایان گفت : با تعامل و همگرایی دستگاه های خدمات رسان در سال جاری پروژه های مسکن در شهرستان به سرانجام رسیده و بخش عظیمی از مشکلات مردم مرتفع می گردد.

 

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.