کد خبر : 13040
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 14:17
-

تجلیل و تکریم از خانواده شهدا ارج نهادن به مقام شهداست امام جمعه شادگان شهرستان گفت: تجلیل و تکریم از خانواده شهدا ارج نهادن به مقام شهداست.

تجلیل و تکریم از خانواده شهدا ارج نهادن به مقام شهداست امام جمعه شادگان شهرستان گفت: تجلیل و تکریم از خانواده شهدا ارج نهادن به مقام شهداست.

امام جمعه شادگان :     تجلیل و تکریم از خانواده شهدا ارج نهادن به مقام شهداست امام جمعه شادگان شهرستان گفت: تجلیل و تکریم از خانواده شهدا ارج نهادن به مقام شهداست. حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی صبح امروز بمناسبت ۲۲ اسفندماه روز شهدا در گفتگو با خبرنگارمااظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد

امام جمعه شادگان :

 

 

تجلیل و تکریم از خانواده شهدا ارج نهادن به مقام شهداست
امام جمعه شادگان شهرستان گفت: تجلیل و تکریم از خانواده شهدا ارج نهادن به مقام شهداست.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی صبح امروز بمناسبت ۲۲ اسفندماه روز شهدا در گفتگو با خبرنگارمااظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ آثار آنان و تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا در واقع پاسداری از اسلام و انقلاب است.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات و افتخار است چراکه مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
امام جمعه شادگان تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است.

حجت الاسلام شرفی درپایان بر ضرورت رفع مشکلات خانواده معظم شهدا در سطح شهرستان شادگان تاکید کرد و گفت: بر همه مسئولان فرض است که با حضور مستمر باخانواده شهدا نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند.
خبرنگار/حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.