کد خبر : 15249
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 - 19:27
-

تبلیغات محیطی ویژه ی ماه مبارک رمضان درمحدوده شهرداری منطقه شش اهواز

تبلیغات محیطی ویژه ی ماه مبارک رمضان درمحدوده شهرداری منطقه شش اهواز

تبلیغات محیطی ویژه ی ماه مبارک رمضان درمحدوده شهرداری منطقه شش اهواز   شبکه خبری خوزستان | مدیر منطقه شش شهرداری اهواز گفت: همزمان با قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان اداره ارتباطات این شهرداری اقدام به فضا سازی و تبلیغات محیطی ویژه ی این ماه مبارک کرده است. به گزارش شبکه خبری خوزستان

تبلیغات محیطی ویژه ی ماه مبارک رمضان درمحدوده شهرداری منطقه شش اهواز

 

شبکه خبری خوزستان | مدیر منطقه شش شهرداری اهواز گفت: همزمان با قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان اداره ارتباطات این شهرداری اقدام به فضا سازی و تبلیغات محیطی ویژه ی این ماه مبارک کرده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش اهواز ، غلامرضاسودانی مدیر منطقه شش در این خصوص گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان ، ماه بندگی و نیایشهای خالصانه و با هدف معرفی این ماه پرفضیلت ، با همت و تلاش اداره ارتباطات این شهرداری فضا سازی و تبلیغات محیطی وسیعی در سطح منطقه شش انجام شد.

وی در ادامه افزود : فضا سازی محیطی با استفاده از تهیه و چاپ بنر با موضوع تبریک حلول ماه مبارک رمضان ، جملاتی در وصف این ماه و تعدادی احادیث از ائمه اطهار در مورد ارزش والای آن ، انجام گرفته است.

گفتنی است بنرها و پلاکارد های تهیه شده در مسیرهای پرتردد از جمله مسیر اصلی انقلاب، خیابان شیخ بهاء، خیابان ۶۸ متری، خیابانهای اصلی ،میدان توپ و میدان انقلاب نصب شده است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.