کد خبر : 32126
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 11:56
-

بیشترین حجم درمان معتادان شادگانی در کمپ‌های ترک اعتیاد انجام می شود

بیشترین حجم درمان معتادان شادگانی در کمپ‌های ترک اعتیاد انجام می شود

شبکه خبری خوزستان | سرپرست فرمانداری شادگان گفت : بیشترین حجم درمان معتادان در کمپ‌های ترک اعتیاد صورت می‌گیرد. شبکه خبری خوزستان ؛ امید صبری پور امروز در جلسه  بررسی رفع کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان ، با اعلام اینکه تمام کمپ های نگهداری و درمان اعتیاد شهرستان دارای مجوز از سازمان بهزیستی هستند،

شبکه خبری خوزستان | سرپرست فرمانداری شادگان گفت : بیشترین حجم درمان معتادان در کمپ‌های ترک اعتیاد صورت می‌گیرد.

شبکه خبری خوزستان ؛ امید صبری پور امروز در جلسه  بررسی رفع کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان ، با اعلام اینکه تمام کمپ های نگهداری و درمان اعتیاد شهرستان دارای مجوز از سازمان بهزیستی هستند، اظهار کرد: این مراکز امکانات کافی ندارند و باید نسبت به رفع نواقص آنها اقدام شود.

وی بر ضرورت رفع نواقص کمپ های ترک اعتیاد و تجهیز این مراکز تاکید کرد و گفت: نظارت های سازمان بهزیستی هم باید به صورت مداوم باشد.

سرپرست فرمانداری شادگان بر برگزاری نشست های مختلف در مدارس، دانشگاه ها، ادارات و بین مردم جهت آگاه سازی از خطر اعتیاد و عواقب ناشی از آن تاکید کرد و گفت: حمایت مادی و معنوی از معتادان در ترک و همچنین بهبود یافتگان از سوی خانواده ها و یکایک افراد جامعه نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

صبری پور در پایان به مسئولان کمپ‌های ترک اعتیاد قول همکاری و پیگیری مشکلات آن‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف را داد و از مسئولانی که با این مراکز در ارتباط هستند و به نوعی می‌توانند کمک‌کار آن‌ها باشند خواستار همکاری هرچه بیشتر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.