کد خبر : 18801
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 - 16:04
-

بانک اطلاعاتی بانوان فرهیخته دینی در خوزستان تشکیل می‌شود

بانک اطلاعاتی بانوان فرهیخته دینی در خوزستان تشکیل می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بانک اطلاعاتی بانوان فرهیخته و توانمند دینی برای استفاده از ظرفیت بانوان در تبلیغ امر دین در استان تشکیل می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده اظهار داشت: این سازمان در زمینه برگزاری مراسم پرشور محرم و منطبق بر پروتکل‌های ستاد کرونا تمامی ظرفیت‌های خود را بسیج کرده است. وی با اشاره

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بانک اطلاعاتی بانوان فرهیخته و توانمند دینی برای استفاده از ظرفیت بانوان در تبلیغ امر دین در استان تشکیل می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده اظهار داشت: این سازمان در زمینه برگزاری مراسم پرشور محرم و منطبق بر پروتکل‌های ستاد کرونا تمامی ظرفیت‌های خود را بسیج کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت جمعیت بانوان فرهیخته افزود: جمعیت بانوان فرهیخته یک ظرفیت مهم در تبلیغ دین و اقامه عزای حسینی است. این جمعیت برای توسعه عزای حسینی در فضای مجازی اقدامات مناسبی انجام داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: این بانوان مومنه با استفاده از شیوه های نو و بهره‌گیری از طرح‌های گرافیکی به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی اقدامات مبتکرانه برای بیان فلسفه قیام امام حسین(ع) با تکیه بر نقش زنان و کودکان انجام داده است.

وی بیان داشت: سازمان تبلیغات دنبال ساماندهی و هم‌افزایی بین جمعیت فرهیخته بانوان استان است تا این جمعیت بتواند با قدرت و همت بالایی در عرصه دین اثرگذاری کنند.

نبی‌زاده اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم این ظرفیت بالقوه را به فعلیت برسانیم نیاز به شناسایی این خواهران مومنه است. تشکیل بانک اطلاعاتی بانوان در این زمینه بسیار موثر است.

وی در پایان درباره آخرین آمار هیئات ثبت نام شده در سامانه بیرق گفت: تاکنون بیش از یک هزار هیئت مذهبی در سامانه بیرق خوزستان ثبت نام کرده است. این سامانه جهت ساماندهی و دقت در رعایت ضوابط بهداشتی ضدکرونا در هیئات در طول محرم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.