بازدید میدانی فرماندار هندیجان از اصناف مختلف شهرستان هندیجان

بازدید میدانی فرماندار هندیجان از اصناف مختلف شهرستان هندیجان با هدف اجرای دستورالعملهای مقابله با کرونا:به گزارش خبرنگارما ازهندیجان در بازدید و بازرسی از بازار و اصناف هندیجان با هدف نظارت بر رعایت شیوه نامه ها و دستورات مقابله با کرونا با حضور فرماندار هندیجان، معاون فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، فرمانده نیروی انتظامی

کد خبر : 23115
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 18:43

بازدید میدانی فرماندار هندیجان از اصناف مختلف شهرستان هندیجان با هدف اجرای دستورالعملهای مقابله با کرونا:به گزارش خبرنگارما ازهندیجان

در بازدید و بازرسی از بازار و اصناف هندیجان با هدف نظارت بر رعایت شیوه نامه ها و دستورات مقابله با کرونا با حضور فرماندار هندیجان، معاون فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، شهردار هندیجان، رئیس مرکز بهداشت هندیجان، نماینده دادگستری، مسوول بهداشت محیط، رئیس اماکن نیروی انتظامی، یگان نیروی انتظامی، رئیس اصناف، نماینده صنعت و معدن و نماینده تعزیرات حکومتی انجام گرفت.

در این بازدید، از شصت مورد اصناف مختلف ازجمله کافی شاپ، سفره خانه، دکه های مستقر در ورودی های شهر هندیجان و اصناف پاساژ جوانان بازدید صورت گرفت که ۲ مورد منجر به پلمب مغازه گردید (یک کافی شاپ و یک سفره خانه) و بسیاری نیز مورد تذکر رعایت دستورالعملها قرار گرفتند.

فرماندار هندیجان در این بازدید دستور تعطیلی تمامی دکه های مستقر در ورودیها و خروجی های شهر هندیجان با هدف حفظ بهداشت و سلامت مردم شهرستان در مقابله با کرونا را به مدت دو هفته صادر کرد.

مهندس علی بویری فرماندارهندیجان گفت : با توجه به قرار داشتن در پیک سوم کرونا، حفظ سلامت و جان شهروندان خصوصا در مقابل کرونا مهمترین اولویت ماست و برای حفظ آن در چهارچوب قوانین و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا، بسیار جدی هستیم و اجازه نمیدهیم عده ای با بی توجهی و زیر پا گذاشتن پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا، جان سایر شهروندان را به خطر بیندازند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز خطاب به شهروندان هندیجانی اظهار داشت: وضعیت زرد حاکم بر شهرستان، حاصل زحمات بخش بهداشت و درمان شهرستان و همچنین صبر و تحمل مردم عزیز شهرستان در برابر محدودیتها و سختی های بوجود آمده، میباشد و نباید اجازه دهیم به سادگی از دست برود.

 

دکتررئیسی درپایان عنوان کرد: در طول یک ماه گذشته چندین بازدید مشترک در شهرستان انجام شده و با اصناف متخلف برخورد جدی شده است. این بازدیدها همچنان ادامه خواهد داشت و با متخلفان در چهار چوب قانون برخورد جدی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل