کد خبر : 22937
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 - 17:33
-

بازدید فرماندار هویزه از پروژه ساخت مجموعه فرهنگی مذهبی کوی حواله

بازدید فرماندار هویزه از پروژه ساخت مجموعه فرهنگی مذهبی کوی حواله

فرماندار شهرستان هویزه از مجموعه فرهنگی مذهبی کوی حواله بازدید کرد   به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان هویزه،امروز سه شنبه دکتر حبیب عفری مفرد فرماندار شهرستان هویزه با حضور میدانی از پروژه ساخت مجموعه فرهنگی مذهبی بازدید کرد.   عفری مفرد در این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت

فرماندار شهرستان هویزه از مجموعه فرهنگی مذهبی کوی حواله بازدید کرد

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان هویزه،امروز سه شنبه دکتر حبیب عفری مفرد فرماندار شهرستان هویزه با حضور میدانی از پروژه ساخت مجموعه فرهنگی مذهبی بازدید کرد.

 

عفری مفرد در این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت گسترش مراکز فرهنگی در شهرستان گفت : امروز ما در دهکده جهانی هستیم و نوجوانان و جوانان ما بی شک در معرض هجمه های فرهنگی متنوع هستند پس مجموعه های فرهنگی از این قبیل بی شک سنگری برای بیداری جوانان ما در جهت صیانت نفس خویش در مقابل این هجمه ها خواهد بود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: زیباتر از آن این است که این مجموعه فرهنگی توسط خیری خیرخواه بنا شده که بنده به نوبه خود کمال تقدیر را شیخ عزیز ساکی دارم بی شک اجرشان نزد خداوند باری تعالی محفوظ خواهد بود

 

در آخر دکتر عفری مفرد ضمن استماع به خواسته ها و نیازهای آقای ساکی قول مساعد در جهت پیگیری تامین نیازهای پروژه در جهت تکمیل هر چه زودتر این طرح را دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.