ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر پس از انتصاب به این سمت در گفتگو با ماه اسپورت گفت

عسکری: هدفمان سربلندی نام بندرماهشهر است. ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر پس از انتصاب به این سمت در گفتگو با ماه اسپورت گفت: در ابتدا از برادر عزیزم حاج مجاهد محمدی مهر که نهایت لطف را نسبت به بنده داشتند کمال تشکر و قدردانی را میکنم و امیدوارم که بتوانم به اعتماد ایشان

کد خبر : 7509
تاریخ انتشار : جمعه 17 آبان 1398 - 19:02
ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر پس از انتصاب به این سمت در گفتگو با ماه اسپورت گفت

ایوب عسکری

عسکری: هدفمان سربلندی نام بندرماهشهر است.

ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر پس از انتصاب به این سمت در گفتگو با ماه اسپورت گفت: در ابتدا از برادر عزیزم حاج مجاهد محمدی مهر که نهایت لطف را نسبت به بنده داشتند کمال تشکر و قدردانی را میکنم و امیدوارم که بتوانم به اعتماد ایشان پاسخ خوبی بدهم.

عسکری وکیل پایه یک دادگستری ادامه داد: برای سربلندی نام بندرماهشهر تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد و دست یاری و کمک را به سمت تمامی مردم و علاقه مندان دراز میکنیم و انشاالله با حمایت این عزیزان و مسئولین شهرستان بتوانیم گامی مؤثر را در راه اعتلای ورزش این منطقه برداریم.

وی در خصوص اهداف باشگاه گفت: برنامه و اهداف خود را در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طرح ریزی کرده ایم. در برنامه کوتاه مدت هدفمان صعود به لیگ دو و در برنامه میان مدت هدفمان بسترسازی و ایجاد آکادمی باشگاه و در برنامه بلند مدت نیز به دنبال حضور در سطح اول فوتبال ایران هستیم که امیدوارم با کمک مردم و مسئولین به این مهم برسیم.

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر در پایان گفت: متناسب اهدافی که داریم طی دو سه روز آینده سرمربی تیم را معرفی خواهیم کرد و کار خود را به صورت جدی استارت خواهیم زد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.