کد خبر : 19545
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 4:33
-

ایستگاه صلواتی از جنس عشق/من از کودکی عاشق امام حسین(ع) بودم

ایستگاه صلواتی از جنس عشق/من از کودکی عاشق امام حسین(ع) بودم

اینجا آبادان است و این ها کودکانی که با عشق امام حسین(ع) بزرگ شده اند، این عشق را نمی‌توان در قلم گنجاند شاید فیلم وصفی بهتر از قلم کند. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، آن قدر قصه‌های زیبایی در وصف حسین(ع) برای کودکان خوانده شده که حسین(ع) را ندیده عاشق‌اند. عشق امام حسین(ع) پیر

اینجا آبادان است و این ها کودکانی که با عشق امام حسین(ع) بزرگ شده اند، این عشق را نمی‌توان در قلم گنجاند شاید فیلم وصفی بهتر از قلم کند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، آن قدر قصه‌های زیبایی در وصف حسین(ع) برای کودکان خوانده شده که حسین(ع) را ندیده عاشق‌اند. عشق امام حسین(ع) پیر و جوان و کودک نمی‌شناسد، قیام او و مهربانی حسین(ع) و پدر بزرگش را برای هر کس که تعریف کنید، عاشق آنها می‌شود.

این روزها، عاشقانه‌های بی‌نظیری در حال رقم خوردن است از بس تصاویر این روزها واقعی و به دور از هر تصنعی است، شک خواهی کرد که در عصر حاضر زندگی می‌کنی یا سال‌ها به عقب بازگشته است. مات و مبهوت تنها سر می‌چرخانی تا نکند تصویری از چشم‌هایت جا بماند.

دراین باره کودکان آبادانی عاشقانه خود را وقف زائرین اباعبدالله حسین(ع) کرده‌اند و با دیدن این همه عشق و ارادت در این تکیه ساده اما مملو از حب حسین(ع) تنها می‌توان گفت حسین جان، تو حلقه وصله هستی که دل‌های عاشقان را هر روز بیشتر از گذشته به هم پیوند می‌زنی، آنچنان که سال به سال برخیل خادمان زائرانت افزود می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.