کد خبر : 31141
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 7:33
-

ویژه و مهم

ایلنا

ایجاد منطقه گردشگری سلامت و سوخت رسانی به کشتی ها از طریق منطقه آزاد در دستور کار قرار دارد

ایجاد منطقه گردشگری سلامت و سوخت رسانی به کشتی ها از طریق منطقه آزاد در دستور کار قرار دارد
منطقه آزاد هم نقش مهمی در زمینه رونق اقتصادی توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و افزایش رفاه عمومی به ویژه برای شهرستان های آبادان و خرمشهر دارد.

 

شبکه خبری خوزستان | استاندار خوزستان : ایجاد منطقه گردشگری سلامت و سوخت رسانی به کشتی ها از طریق منطقه آزاد در دستور کار قرار دارد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از ایلنا ؛ صادق خلیلیان روز پنجشنبه در پایان دیدار کاری با سردار سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: خوشبختانه عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه خوزستان در بالاترین سطح قرار دارد و مسئولین تلاش می کنند عقب ماندگی های موجود را برطرف کنند.

 

وی افزود : منطقه آزاد هم نقش مهمی در زمینه رونق اقتصادی توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و افزایش رفاه عمومی به ویژه برای شهرستان های آبادان و خرمشهر دارد.

 

استاندار خوزستان گفت : منطقه آزاد می‌تواند ظرفیت قابل توجهی در اقتصاد استان داشته و پشتوانه کل برای اقتصاد آن باشد و فراتر از آن تاثیر کشوری از نظر توسعه سرمایه گذاری و رونق تجاری دارد.

 

خلیلیان خاطرنشان کرد : ایجاد یک منطقه گردشگری برای بحث سلامت و مسائل مرتبط با سوخت رسانی به کشتی ها از طریق منطقه آزاد در دستور کار قرار دارد.

 

وی در پایان اضافه کرد : امیدواریم این سفر ثمر بخش باشد و در ۲ بخش کوتاه مدت و میان مدت که توافقاتی شده به ثمر برسد و شاهد آثار رفاهی و توسعه منطقه برای مردم باشیم.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.