کد خبر : 28700
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1400 - 19:05
-

اخبارشادگان

مصطفی شکیبافر

اولین هنرستان فنی حرفه ای کشاورزی در شادگان راه اندازی می شود

اولین هنرستان فنی حرفه ای کشاورزی در شادگان راه اندازی می شود

مدیر آموزش و پرورش شادگان خبرداد:   اولین هنرستان فنی حرفه ای کشاورزی در شادگان راه اندازی می شود به گزارش خبرنگارما ازشادگان مدیر آموزش و پرورش شادگان گفت: اولین هنرستان فنی حرفه ای کشاورزی دررشته های مختلف در شادگان راه اندازی می شود.   سید صالح فاضلی ، از موافقت اولیه و دستور وزیر جهاد

مدیر آموزش و پرورش شادگان خبرداد:

 

اولین هنرستان فنی حرفه ای کشاورزی در شادگان راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگارما ازشادگان

مدیر آموزش و پرورش شادگان گفت: اولین هنرستان فنی حرفه ای کشاورزی دررشته های مختلف در شادگان راه اندازی می شود.

 

سید صالح فاضلی ، از موافقت اولیه و دستور وزیر جهاد کشاورزی جهت راه اندازی هنرستان شبانه روزی فنی وحرفه ای در رشته های کشاورزی (امور دامی، امور زراعی، امور باغی  و ماشین های کشاورزی ) خبر داد و اظهارکرد: در راستای پیگیری های مستمر نماینده شادگان در زمینه بستر سازی و تربیت نیروی های ماهر و متخصص و با کیفیت برای شرکت های فعال در شهرستان شادگان علی الخصوص شرکت های کشت و نیشکر هنرستان کشاورزی در این شهرستان راه اندازی می شود.

 

وی افزود: دانش‌آموزان هنرستان‌های کشاورزی نیروهای انسانی مجرب این بخش درآینده هستند که با ارایه آموزش های به روز در این هنرستان ها می‌توان تحول عظیمی درتولید ملی و امنیت غذایی ایجاد کرد.

مدیر آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: دایرشدن این هنرستان نقش موثری در ایجاد روحیه تعامل و اشتغالزایی برای دانش آموزان علاقمند به رشته های مهارتی داشته باشد.

فاضلی در پایان اشتغال، تولید و مهارت آموزی را امری مهم درتوسعه کشور دانست و تاکید کرد: این موضوع مهم درهنرستان های شاخه کاردانش و فنی حرفه ای شهرستان شادگان دنبال می شود. خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.