کد خبر : 110
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 12:24
-

اهواز|مهم‌ترین خواسته مردم تامین وسایل سرمایشی و اقلام بهداشتی است

اهواز|مهم‌ترین خواسته مردم تامین وسایل سرمایشی و اقلام بهداشتی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: هم‌ترین خواسته مردم وسایل سرمایشی و برخی اقلام بهداشتی است که مسئولان امر برای تأمین این موارد برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند. آیت‌الله عبدالحسین معزی در بازدید از اردوگاه شهید درویش شهرستان باوی با قدردانی از تلاش‌های تمامی نیروهای امدادی و خدماتی با هدف کمک‌رسانی به سیل‌زدگان،

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: هم‌ترین خواسته مردم وسایل سرمایشی و برخی اقلام بهداشتی است که مسئولان امر برای تأمین این موارد برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

آیت‌الله عبدالحسین معزی در بازدید از اردوگاه شهید درویش شهرستان باوی با قدردانی از تلاش‌های تمامی نیروهای امدادی و خدماتی با هدف کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، اظهار داشت: با تلاش مسئولان و همراهی مردم امید است که خسارت‌های و آلام پیش آمده برای مردم خوزستان برطرف شود.

وی با اشاره به تأکید رهبرمعظم انقلاب مبنی بر رسیدگی به موقع و سریع به سیل‌زدگان و مردم در بحران از سوی مسئولان امر بیان کرد: تحمل سختی در شرایط سیل بسیار سخت و دشوار است اما این بحران امتحان الهی که مردم ایران اسلامی بار دیگر سربلند از آن خارج می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به در پیش بودن فصل گرما و مشکلات ناشی از آن برای سیل‌زدگان ساکن در اردوگاه‌ها و کمپ‌های اسکان اضطراری، عنوان کرد: مهم‌ترین خواسته مردم وسایل سرمایشی و برخی اقلام بهداشتی است که مسئولان امر برای تأمین این موارد برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

مردم و ساکنان در اردوگاه شهید درویش شهرستان باوی ضمن قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه و بازدید از مناطق سیل‌زده خواستار عنایت ویژه در تأمین مسکن و اقلام موردنیاز خود شدند.

بالغ بر ۱۷۶ خانوار در اردوگاه شهید درویش شهرستان شوش سکونت دارند که براثر سیل اخیر در استان خوزستان موجب از دست دادن سرپناه خود و احشام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.