کد خبر : 26211
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 - 17:44
-

اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امیدیه

اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امیدیه

رئیس کمیته امداد امیدیه خبرداد: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امیدیه   به گزارش خبرنگارما از شهرستان امیدیه ، امروز و در آستانه میلاد پر برکت مولی الموحدین امام علی علیه السلام ، تعداد ۱۰ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء شد. این هدایا شامل یخچال ، فرگاز ،

رئیس کمیته امداد امیدیه خبرداد: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امیدیه

 

به گزارش خبرنگارما از شهرستان امیدیه ، امروز و در آستانه میلاد پر برکت مولی الموحدین امام علی علیه السلام ، تعداد ۱۰ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء شد.

این هدایا شامل یخچال ، فرگاز ، لباسشویی اتوماتیک ، تلویزیون lED و جاروبرقی* بوده و با کمک خیرین و مردم نوعدوست تهیه شده آمد.

بهمن قنواتی ، رئیس کمیته امداد امیدیه ضمن قدردانی از همراهی مردم نیکوکار گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۵۳ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مبلغ کل ۴/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است و در حال حاضر هیچ نوعروسی در صف دریافت جهیزیه در امیدیه نداریم که این افتخار ، با حمایت و همراهی خیرین محترم در شهرستان محقق شده است.

قنواتی با بیان اینکه تلاش کمیته امداد ، فراهم کردن زمینه ازدواج موفق و زندگی پایدار است، اظهارکرد: علاوه بر اهدای جهیزیه و کمک هزینه‌های ازدواج، ارائه خدمات مشاوره قبل و بعد از ازدواج و دوره‌های آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی، تربیت فرزند و آیین همسرداری برای نوعروسان و زوج انجام شد. خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.