کد خبر : 22306
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399 - 0:21
-

انتقاد نماینده اهواز از هدررفت منابع زیرساختی در استان خوزستان/ چرا مجموعه ورزشی معلولان بعد از ۱۵سال افتتاح نمی‌شود؟

انتقاد نماینده اهواز از هدررفت منابع زیرساختی در استان خوزستان/ چرا مجموعه ورزشی معلولان بعد از ۱۵سال افتتاح نمی‌شود؟

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با انتقاد از هدررفت منابع زیرساختی در استان گفت: مجموعه ورزشی شهید مصطفی مرعشی که ویژه معلولان است، با ۹۰ درصد پیشرفت کاری همچنان معطل مانده و مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجموعه ورزشی شهید مصطفی مرعشی با انتقاد از هدررفت منابع این پروژه اظهار داشت: یک پروژه ورزشی بزرگ که دارای استخر، سالن بدنسازی، سالن فوتسال، چمن مصنوعی و خوابگاه است، نباید به دلیل ایرادات جزئی به بهره‌برداری نرسد.

وی افزود: این پروژه برای یک قشر مستحق و در مجاورت یک منطقه کم‌برخوردار به نام کوی مدرس اهواز ساخته شده که بهره‌برداری کامل از آن می‌‌تواند گره‌گشای نیاز ورزشی افراد زیادی شود اما بعد از ۱۵ سال، ۹۰ درصد آن تکمیل شده و همه معطلی آن فقط به‌خاطر ۱۰ درصد است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس بیان کرد: من از طریق وزارت ورزش و جوانان موضوع تکمیل و به بهره‌برداری رساندن این پروژه را پیگیری می‌کنم و محروم‌کردن ورزشکاران از خدمات یک پروژه بزرگ، به دلیل موضوعات کوچک قابل پذیرش نیست.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان ضمن تاکید بر توجه بیشتر به ظرفیت مدال آوران معلول و جانباز استان در بعد جهانی و پارالمپیک، خطاب به رئیس این هیئت در خوزستان اظهار کرد: جلسه بعدی باید با حضور ورزشکاران هیئت جانبازان و معلولان و به ویژه مدال آوران باشد تا نیازهای ورزشکاران این حوزه به‌صورت کامل شنیده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.