کد خبر : 28064
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 - 16:20
-

محمد باقر عباسی

انتخابات ۱۴۰۰| رئیس شورای وحدت خوزستان: کشور از “ضعف و سستی” دولت رنج می‌برد / “رئیسی” نشان داد قاطعیت اجرایی دارد

انتخابات ۱۴۰۰| رئیس شورای وحدت خوزستان: کشور از “ضعف و سستی” دولت رنج می‌برد / “رئیسی” نشان داد قاطعیت اجرایی دارد

نشست خبری شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان با اصحاب رسانه برگزار شد که در این نشست علاوه بر اعلام خط مشی این شورا در انتخابات پیش رو، از آقای رئیسی به عنوان نامزده منتخب این شورا نام برده شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، شورای وحدت نیروهای انقلاب استان خوزستان، در نشست خبری

نشست خبری شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان با اصحاب رسانه برگزار شد که در این نشست علاوه بر اعلام خط مشی این شورا در انتخابات پیش رو، از آقای رئیسی به عنوان نامزده منتخب این شورا نام برده شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، شورای وحدت نیروهای انقلاب استان خوزستان، در نشست خبری با اصحاب رسانه، به تشریح مواضع این شورا در انتخابات پیش رو پرداختن و ضمن معرفی آیت‌الله رئیسی به عنوان فرد منتخب این شورا از میان کاندیداهای تایید صلاحیت شده، به دلایل اصلی این انتخاب پرداختند.

موسی بلادیان، رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان خوزستان، ضمن بیان این موضوع که در انتخابات پیش رو پاکدستی و شور افراد در مبارزه با فساد اصلی‌ترین معیار شورای وحدت خواهد بود، اظهار داشت: متاسفانه در دولت پیش بسیار به مردم و کشور آسیب وارد شد که ناشی از ناکارآمدی و نان قرض دادن وزرا به همدیگر بود که نشان از ضعف و سستی دولت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.