کد خبر : 28070
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 - 18:25
-

اخبار هندیجان:

مصطفی شکیبافر

افزایش چند برابری بستری بیماران کرونایی در چند روز اخیر در هندیجان 

افزایش چند برابری بستری بیماران کرونایی در چند روز اخیر در هندیجان 

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان خبر داد: افزایش چند برابری بستری بیماران کرونایی در چند روز اخیر در هندیجان به گزارش خبرنگارما ازهندیجان دکتر داود رئیسی با اشاره به افزایش مراجعه بیماران در حوزه ابتلا به کرونا گفت: متاسفانه در شرایطی که شاهد بی توجهی جامعه به دستورالعملهای مقابله با کرونا هستیم، در سه

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان خبر داد:

افزایش چند برابری بستری بیماران کرونایی در چند روز اخیر در هندیجان

به گزارش خبرنگارما ازهندیجان

دکتر داود رئیسی با اشاره به افزایش مراجعه بیماران در حوزه ابتلا به کرونا گفت: متاسفانه در شرایطی که شاهد بی توجهی جامعه به دستورالعملهای مقابله با کرونا هستیم، در سه روز گذشته شاهد ۵ مورد بیمار بدحال کرونا در هندیجان بودیم که هم اکنون در بیمارستان شهداء هندیجان بستری میباشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان اظهار کرد: وضعیت شهرستان هندیجان در حالت زرد قرار دارد و متاسفانه شهروندان به تصور کم خطر بودن شرایط، رعایت شیوه‌نامه‌ها بهداشتی مقابله با کرونا را جدی نمیگیرند. با گذشت یک سال و سه ماه از آغاز این بیماری، ثابت شده است که هرگاه توجه مردم به دستورالعملها پایین می آید، موارد ابتلا به بیماری کرونا به شدت افزایشی میشود.

دکتر رئیسی افزود: در صورت تداوم بی توجهی مردم به دستورالعملها و با وجود دورهمی ها و تجمعات جوانان اطراف شهر بدون تردید شاهد افزایش ابتلا به بیماری کرونا ویروس و افزایش بیماران بدحال و مرگ ناشی از آن در شهرستان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مهم‌ترین اقدام برای مقابله با زنجیره ابتلا به کرونا ویروس رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است. دورهمی‌های خانوادگی عامل اصلی شیوع کرونا میباشد و شرکت در تجمعات، برگزاری مراسم شادی و عزا، ترددهای بین شهری و درون شهری از دیگر عوامل مهم در شیوع کرونا در شهرستان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان درپایان گفت : استفاده از ماسک، اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، شستشوی مرتب دست‌ها، اجتناب از ترددهای غیرضروری و پرهیز از رفتارهای پرخطر در پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ موثر است.

خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.