کد خبر : 30123
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 - 15:15
-

اخبار هندیجان

اطلاعیه | شهروندان و دانش آموزان پایه دهم متوسطه هندیجان برای واکسیناسیون نامنویسی کنند

اطلاعیه | شهروندان و دانش آموزان پایه دهم متوسطه هندیجان برای واکسیناسیون نامنویسی کنند
راستای واکسیناسیون دانش آموزان با ثبت نام در سامانه سلامت انجام می شود بنابراین بدون نامنویسی به مراکز تزریق واکسن مراجعه نکنند.

 

اطلاعیه | شهروندان و دانش آموزان پایه دهم متوسطه هندیجان برای واکسیناسیون نامنویسی کنند

شبکه خبری خوزستان | مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان خبر داد : شهروندان و دانش آموزان پایه دهم متوسطه هندیجان برای واکسیناسیون نامنویسی کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت : واکسیناسیون دانش آموزان بر اساس دستورالعمل کشوری ابتدا از پایه دوازدهم آغاز می شود و به ترتیب پایه های ، دهم ، نهم ، هشتم و هفتم واکسن کرونا دریافت می کنند .

به گزارش شبکه خبری خوزستان دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیحان در گفت و گو با خبرنگار ما درهندیجان اظهار کرد: در راستای واکسیناسیون دانش آموزان با ثبت نام در سامانه سلامت انجام می شود بنابراین بدون نامنویسی به مراکز تزریق واکسن مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه اکنون شهروندان هندیجانی و بویژه تنها دانش آموزان در گروه سنی بین ۱۵ساله دارند ، افزود : این گروه سنی باید برای دریافت واکسن مراجعه نمایند .

رئیسی در پایان گفت : زمان و مکان واکسیناسیون دانش آموزان ضمن اینکه برای سایر گروه های سنی دانش آموزان به مرکزتزریق واکسن مراجعه نمایند و از شهروندان هندیجان درخواست جدی داریم با توجه به موقعیت زرد کرونایی در هندیجان از دورهمی ، تجمعات و مراسمات جشن و همچنین فاتحه خوانی پرهیز نمایند تا بتوان این بیماری در سطح شهرستان را مهار کنیم.

 

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.