اسکان فرهنگیان به دلیل کاهش شیوع کرونا ویروس متوقف شد

متوقف شدن اسکان فرهنگیان به دلیل کاهش شیوع کرونا ویروس   شبکه خبری خوزستان: اسکان فرهنگیان به دلیل کاهش شیوع کرونا ویروس متوقف شد به گزارش شبکه خبری خوزستان مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره لغو اسکان فرهنگیان به علت کاهش شیوع کرونا ویروس گفت: کلیه مدارس که برای اسکان فرهنگیان

کد خبر : 12801
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 23:00
اسکان فرهنگیان به دلیل کاهش شیوع کرونا ویروس متوقف شد

متوقف شدن اسکان فرهنگیان به دلیل کاهش شیوع کرونا ویروس

 

شبکه خبری خوزستان: اسکان فرهنگیان به دلیل کاهش شیوع کرونا ویروس متوقف شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره لغو اسکان فرهنگیان به علت کاهش شیوع کرونا ویروس گفت: کلیه مدارس که برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده و شامل ۱۱ هزار مدرسه و ۱۰۸ هزار کلاس درس می‌شدند و پیش‌بینی‌ می‌کردیم ۱۲ میلیون نفر از فرهنگیان را در آنها اسکان دهیم؛ به دلیل مبارزه با شیوع کرونا ویروس و در راستای رعایت بهداشت و سلامت فردی همه همکاران شاغل و بازنشسته امسال این برنامه متوقف شده است.

اگر ستاد ملی مقابله با کرونا در وزارت بهداشت تصمیم بگیرد که فعالیت هتل‌ها را متوقف و تعطیل کند ، خانه‌های معلم نیز قطعا تابع این تصمیم خواهند بود. فعلا مراکز رفاهی ما مثل هتل‌ها آماده پذیرش از فرهنگیان هستند.

به طور کل توصیه و پیشنهاد ما این است که همکاران فرهنگی تحت هر شرایطی تلاش کنند در خانه بمانند و مقابله و مبارزه با کرونا را جدی بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.