کد خبر : 6416
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 - 8:01
-

استاندار خوزستان: درحال رایزنی برای رفع مشکل جابه‌جایی زائران هستیم

استاندار خوزستان: درحال رایزنی برای رفع مشکل جابه‌جایی زائران هستیم

استاندار خوزستان: درحال رایزنی برای رفع مشکل جابه‌جایی زائران هستیم استاندار خوزستان با اشاره به ازدحام زائران در مرز شلمچه گفت: نرخ کرایه وسیله‌های نقلیه دولتی در عراق متعارف است، اما در تلاشیم که با ارسال وسایل نقلیه از ایران بتوانیم این مشکل زائران را هم حل کنیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به

استاندار خوزستان: درحال رایزنی برای رفع مشکل جابه‌جایی زائران هستیم
استاندار خوزستان با اشاره به ازدحام زائران در مرز شلمچه گفت: نرخ کرایه وسیله‌های نقلیه دولتی در عراق متعارف است، اما در تلاشیم که با ارسال وسایل نقلیه از ایران بتوانیم این مشکل زائران را هم حل کنیم.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست با سرکلانتر عراق که امروز در ساختمان گمرک شلمچه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق مذاکراتی که با سر کلانتر مرز عراق داشتیم با توجه به ازدحام ۳ برابری جمعیت زائران و مشکلات به وجود آمده در مرز شلمچه جهت انتقال زوار به عتبات موفق به اعزام ۳۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی زوار شدیم.

شریعتی افزود: با توجه به اینکه ازدحام جمعیت زائران رو به افزایش است در تلاشیم مایحتاج آن‌ها را در آن‌طرف مرز اعم از آب آشامیدنی و غذا رفع کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به با نرخ بالای کرایه در عراق بیان کرد: نرخ وسیله‌های نقلیه دولتی در عراق متعارف است اما در تلاشیم که با ارسال وسیله‌های نقلیه بتوانیم این مشکل زائران را هم حل کنیم.

شریعتی افزود: مراجعه‌کنندگان در مرزها به توصیه‌ها و اعلامیه‌های ستاد اربعین توجه کنند و نهایت همکاری را با دستگاه‌های خدمات رسان در مرزها داشته باشند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.