کد خبر : 27094
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 16:06
-

ویژه

دیدبان مسجدسلیمان

ارعاب اصحاب رسانه، حربه ای قدیمی برای آغازی بی سرانجام در شهرستان مسجدسلیمان

ارعاب اصحاب رسانه، حربه ای قدیمی برای آغازی بی سرانجام در شهرستان مسجدسلیمان
مسئولین شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با توجه به مسئولیت ها و گرفتاری های شغلی که دارند، زمان خود را صرف پاسخگویی و انجام وظایف قانونی، همراستا با دولت خدمتگزار و نظام جمهوری اسلامی پیش برده و از ایجاد تنش های اینچنینی جلوگیری نمایند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از دیدبان؛ اخیرا شنیده می‌شود که برخی مسئولین و دست اندرکاران ادارات در واکنشی عجیب و خارج از عرف نظام اجتماعی و سیاسی، بجای تعامل بیشتر با اصحاب رسانه و ارتقاء جایگاه مطالبه گری در شهرستان، به بهانه های واهی اقدام به اقامه دعوی در محاکم قضایی علیه این قشر از جامعه می‌نمایند.

صرف نظر از ایجاد چالش برای همکاران رسانه ای و افزایش پرونده های سطحی و پیش پاافتاده در دادگاه ها و هزینه های احتمالی برای طرفین، به نظر می‌رسد این عمل بیشتر از بیم از دست دادن کرسی ها و مناصب رخ داده و غالبا بدنبال ایجاد خفقان و سکوت در حوزه مشکلات شهری و فرار از مسئولیت‌های مغفول مانده صورت میگیرد.

در حالیکه مقام معظم رهبری موکدا مسئولین کشوری و لشکری را به پاسخگویی مجدانه به اهالی رسانه فرا خوانده و این امر را خود معظم له آغازگر بوده اند؛ این رویه ی نامیمون ارعاب و شکایت در شهرستان مسجدسلیمان، اگر در سطح کشور بی نظیر نباشد، قطعا کم نظیر است.

در شرایطی که جامعه به سمت روشنگری و تنویر افکار عمومی گام برمیدارد و تمام اهتمام دولت و نظام در ایجاد فضای سالم و رقابتی برای حضور کمی و کیفی مردم در انتخابات پیش رو استوار گردیده، این قبیل اقدامات جزء دلسردی برای عموم جامعه و کاهش بار حقوق شهروندی و نیز بی رغبتی در کنشگری فعالین سیاسی و اجتماعی، نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

از مسئولین شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار می رود با توجه به مسئولیت ها و گرفتاری های شغلی که دارند، بیشتر زمان خود را صرف پاسخگویی و انجام وظایف قانونی، همراستا با دولت خدمتگزار و نظام جمهوری اسلامی پیش برده و حتی المقدور از ایجاد تنش های اینچنینی جلوگیری نمایند.

یادمان باشد لازمه ی یک جامعه پویا، کنشگر و مطالبه گر، فعالیت آزاد رسانه ها و نقدهای مستمر متولیان امور و پاسخگویی مسئولین بدور از استفاده از اعمال زور در تضارب آرا پیش آمده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.