کد خبر : 13707
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فروردین 1399 - 17:53
-

اردوگاه میثاق راهیان نور نقاهتگاه بیماران کرونایی خوزستان شد

اردوگاه میثاق راهیان نور نقاهتگاه بیماران کرونایی خوزستان شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اردوگاه راهیان نور میثاق به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی جنوب غرب خوزستان در اختیار دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار گرفت. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم اسماعیل زمانی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : براساس تصمیم شورای تامین منطقه آزاد اروند و

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اردوگاه راهیان نور میثاق به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی جنوب غرب خوزستان در اختیار دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار گرفت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم اسماعیل زمانی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : براساس تصمیم شورای تامین منطقه آزاد اروند و باهمکاری سپاه و ناحیه مقاومت بسیج آبادان، اردوگاه میثاق در اختیار دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار گرفته و مشکلی در انتقال بیماران درمان یافته ویروس کرونا به این مکان وجود ندارد.

وی افزود: به منظور کنترل بیماری کرونا رعایت تصمیم‌های ستاد مبارزه با کرونای منطقه آزاد اروند و تعطیلی مراکز غیرضروری و جلوگیری از ورود خودروهای شهرستان‌های بحرانی ویروس کرونا به شهرستان‌های آبادان و خرمشهر امری ضرروی است.

زمانی گفت: همه امکانات سازمان منطقه آزاد اروند برای ضدعفونی و گندزدایی از مناطق شهرستان‌های آبادان و خرمشهر سپاه هردو شهرستان به کار گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه تنها راه مبارزه با کرونا ماندن در خانه است افزود: از همشهریان آبادان و خرمشهری تقاضا میکنیم نهایت همکاری را در اجرای مصوبات شورای تامین شهرستان های آبادان و خرمشهر با کادر درمان داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.