کد خبر : 23277
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1399 - 14:38
-

اداره تامین اجتماعی شادگان پاسخگو نیاز مردم شهرستان نیست

اداره تامین اجتماعی شادگان پاسخگو نیاز مردم شهرستان نیست

ناصری نژادنماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی : اداره تامین اجتماعی شادگان پاسخگو نیاز مردم شهرستان نیست   حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان به دیدار دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور رفت و پیرامون مسائل شهرستان در این حوزه به تبادل نظر پرداخت. ناصری نژاد در این جلسه با اشاره به بازدید

ناصری نژادنماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی :

اداره تامین اجتماعی شادگان پاسخگو نیاز مردم شهرستان نیست

 

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان به دیدار دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور رفت و پیرامون مسائل شهرستان در این حوزه به تبادل نظر پرداخت.

ناصری نژاد در این جلسه با اشاره به بازدید خود از اداره تامین اجتماعی شادگان گفت: متاسفانه در شهرستان شادگان کارگزاری بیمه تامین اجتماعی نداریم، و با توجه به ممنوعیت توسعه کارگزاری‌ها، تمام بار بر عهده اداره تامین اجتماعی است.

وی افزود: با این شرایط اداره تامین اجتماعی شادگان مراجعین زیادی دارد، ولی امکانات لازم جهت پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع وجود ندارد، لذا خواسته ما بهسازی فضای اداری و تأمین تجهیزات مربوطه است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری آزمون جذب نیرو سازمان تامین اجتماعی اظهارکرد: جذب نیروی بومی علاوه بر اینکه یک خواسته مفید در سطح کشور است، از نظر اداری هم به نفع سازمان است، چرا که عموما نیروهای غیر بومی بعد از مدتی تقاضای انتقالی خواهند داشت و بازدهی مناسب ندارند، لذا تاکید ما بر جذب نیروهای بومی است.

ناصری نژاد در پایان با اشاره به لزوم پرداخت حق بیمه کارگران شرکت های بزرگ گفت: متاسفانه برخی شرکت های بزرگ، که کارخانه و سایت های آنان در شهرستان کوچک است، به دلیل داشتن دفتر در مرکز استان و یا تهران، حق بیمه را به ادارات مرکزی پرداخت می‌کنند که این باعث تضعیف ادارات تامین اجتماعی شهرستان ها می شود، لذا تاکید ما بر پرداخت حق بیمه در محل انجام خدمت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.