کد خبر : 30360
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 9:08
-

اخبار خوزستان

اجرای پروژه فاضلاب کوی علوی اهواز آغاز می‌شود

اجرای پروژه فاضلاب کوی علوی اهواز آغاز می‌شود
۲۱ کیلومتر باقیمانده در قالب ۱۰ قرارداد ترک تشریفاتی با اعتبار سه میلیارد تومان برای اصلاح به پیمانکاران واگذار و اجرا می شود.

مدیرعامل آبفای خوزستان:

 

اجرای پروژه فاضلاب کوی علوی اهواز آغاز می‌شود

 

شبکه خبری خوزستان | مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: پروژه فاضلاب خیابان فرهانی کوی علوی شهر اهواز فردا آغاز به کار می‌کند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان محمدرضا کرمی‌نژاد دیروز دوشنبه در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: پروژه فاضلاب خیابان فرهانی کوی علوی که ۱۳ سال راکد مانده بود که بار دیگر این پروژه آغاز به می‌کند که در این راستا همه نقاط ریزشی و مشکل‌دار خطوط فاضلاب شهر اهواز شناسایی شده‌اند که در صورت اصلاح این نقاط دیگر امید است که مشکلی در شبکه فاضلاب اهواز رخ ندهد.

وی با بیان اینکه برای اتمام پروژه کوی علوی اهواز دو ماه پیش‌بینی شده و امید است که پس از اتمام پروژه مذکور مشکل فاضلاب این منطقه برای همیشه حل شود، افزود: مجموع نقاط ریزشی شناسایی شده در شبکه فاضلاب اهواز حدود ۲۹ کیلومتر است که از این میزان هشت کیلومتر آن در دست اصلاح است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: مقرر شده تا ۲۱ کیلومتر باقیمانده نیز در قالب ۱۰ قرارداد ترک تشریفاتی با اعتبار سه میلیارد تومان برای اصلاح به پیمانکاران واگذار و اجرا شود.

کرمی نژاد بیان کرد: طول خطوط مشکل‌دار، ریزشی و طرح‌های ضربتی ۱۳۴ کیلومتر است که تاکنون ۸۸ کیلومتر آن انجام و ۲۵ کیلومتر دیگر نیز در دست اجراست.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی تلاش شده تا دی یا پایان بهمن‌ماه امسال کار اصلاح همه این نقاط به اتمام برسند و دیگر شاهد مشکل دفع فاضلاب در نقاط بحرانی اهواز نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.