کد خبر : 33310
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 16:25
-

اخبار پلیس

سید ابوالفضل حسینی

اجتماعی | فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد: دستگیری عامل توهین و اهانت به شهروند مسجدسلیمانی در فضای مجازی

اجتماعی | فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد: دستگیری عامل توهین و اهانت به شهروند مسجدسلیمانی در فضای مجازی
”سرهنگ حمیدرضا بهاروند” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا مسجدسلیمان و ارائه شکایت مبنی بر توهین و اهانت علیه او در فضای مجازی (واتساپ)، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی عامل توهین و اهانت در فضای مجازی را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس”سرهنگ حمیدرضا بهاروند” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا مسجدسلیمان و ارائه شکایت مبنی بر توهین و اهانت علیه او در فضای مجازی (واتساپ)، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک متهم را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس فتا انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ارتکاب بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را سرگرمی و وقت گذرانی عنوان کرد.
سرهنگ بهاروند با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: گاها کاربران فضای مجازی به گمان اینکه هیچ‌گاه شناسایی نمی‌شوند اقدام به توهین، افترا و نشر اکاذیب برای افراد حقیقی و حقوقی می‌کنند که این تصور غلطی است و رعایت اخلاق یکی از ضروریات استفاده از فضای مجازی است که کاربران باید به آن پایبند باشند و در صورت عدم توجه به آن مرتکب جرم شده‎اند و با کاربر خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.