آمادگی پلیس راه لرستان برای موج بازگشت زائران اربعین

رئیس پلیس راه لرستان از آمادگی این پلیس برای موج بازگشت زائران در محورهای مواصلاتی خبر داد.

کد خبر : 37102
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 شهریور 1401 - 22:44
آمادگی پلیس راه لرستان برای موج بازگشت زائران اربعین

به گزارش خبر روز به نقل از همای سعادت آنلاین، سرهنگ “محمد زارعی”اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای روان سازی ترافیک هنگام بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) در محورهای استان انجام گرفته است.

وی افزود: پلیس راه استان از ابتدای ورودی زائران استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان برای بازگشت زائران و برقراری امنیت ترافیکی آن‌ها طرح ترافیکی ویژه در حال اجرا است.

زارعی گفت: همکاری رانندگان در رعایت مقررات رانندگی و توجه به علائم راهنمای راه‌ها و تردد از کمربندی شهر‌ها مطمئنا کمک زیادی به روانی ترافیک معابر شهری خواهد کرد.

رئیس پلیس راه لرستان تصریح کرد:صبر و حوصله، رعایت سرعت مجاز و بطور کلی پیشگیری از تخلفات حادثه ساز می تواند سفری ایمن و به دور از حادثه برای رانندگان و زوار عتبات عالیات رقم بزند.

وی افزود: پلیس راه با استقرار اکیپ های کنترل و فعال کردن دوربین های ثابت و سیار کنترل سرعت و بکار گیری تمام توان و تجهیزات سایر دستگاه ها حرکات و رفتارهای ترافیکی رانندگان را رصد می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به احتمال خستگی زائران اربعین حسینی (ع) هنگام بازگشت از این سفر معنوی توصیه کرد: پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی در موکب‌های پیش بینی شده و به ازای هر دوساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت ضروری است.

زارعی در پایان به رانندگان و زئران اباعبدالله الحسین(ع) توصیه کرد، در طول مسیر به شهرهای محل سکونت ضمن همکاری با پلیس، ازحرکات مخاطره آمیز و حادثه ساز که منجر به حوادث ناگوار می شود به طور جد پرهیز کنند و صبر و حوصله در رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.