کد خبر : 31336
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 - 5:06
-

اخبار اجتماعی

سرباز انقلاب

آرایشگر قلابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام دستگیر شد

آرایشگر قلابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام دستگیر شد
رئیس پلیس فتا استان خوزستان از دستگیری کلاهبرداری که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ کلاس‌های آرایشگری و اخذ وجه می‌کرد، خبر داد و به شهرندان در مورد هرگونه کلاهبرداری در این زمینه هشدار داد.

آرایشگر قلابی در شبکه اجتماعی

شبکه خبری خوزستان | رئیس پلیس فتا استان خوزستان از دستگیری کلاهبرداری که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ کلاس‌های آرایشگری و اخذ وجه می‌کرد، خبر داد و به شهرندان در مورد هرگونه کلاهبرداری در این زمینه هشدار داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی پلیس فتا؛ سرهنگ کارآگاه علی حسینی، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه شکایتی مبنی بر کلاهبرداری ۹۰ میلیون ریالی از وی در اینستاگرام، موضوع در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که شاکی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با فردی که اقدام به تبلیغ برگزاری کلاس‌های آرایشگری می‌کرده آشنا شده و پس از واریز وجه متوجه شده که آگهی کلاهبرداری بوده و کلاسی در کار نیست .

این مقام انتظامی ادامه داد: با اقدامات فنى و پلیسی، کارشناسان پلیس فتا موفق به کشف هویت متهم شده و پس از دستگیری، وی را برای ادامه تحقیقات به این پلیس هدایت کردند.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهم پس از مواجه شدن با مستندات و ادله، به جرم انتسابی خود اعتراف کرد و گفت: با ایجاد یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ برگزاری کلاس‌های آرایشگری کرده و از این طریق درآمدهای زیادی به دست آوردم.

.
رئیس پلیس فتا استان خوزستان به شهروندان توصیه کرد: فریب تبلیغات این چنینی در شبکه های اجتماعی را نخورید و صرفاً از طریق آموزشگاه‌های دارای مجوز در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.

ایشان در ادامه اظهار داشت: در صورتی که از شهروندان از روش مذکور کلاهبرداری صورت گرفته جهت پیگیری و احقاق حقوق خود به پلیس فتا استان خوزستان مراجعه کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش فوریت‌های سایبری اطلاع رسانی کنند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.