کد خبر : 17823
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399 - 3:45
-

آتش‌سوزی نیزارهای جاده اهواز ـ اندیمشک مهار شد‌

آتش‌سوزی نیزارهای جاده اهواز ـ اندیمشک مهار شد‌

گروه استان‎ها ـ آتش‌سوزی نیزارهای در مسیر اصلی اهواز ـ اندیمشک که باعث اختلال تردد در این مسیر شده بود با حضور به موقع نیروهای سازمان آتش نشانی مهار شد. آتش سوزى نیزارهای جاده اهواز – اندیمشک که عصر امروز اتفاق افتاده بود، با حضور آتش نشان مهار شد. گرمای بالای هوا و خشک بودن

گروه استان‎ها ـ آتش‌سوزی نیزارهای در مسیر اصلی اهواز ـ اندیمشک که باعث اختلال تردد در این مسیر شده بود با حضور به موقع نیروهای سازمان آتش نشانی مهار شد.

آتش سوزى نیزارهای جاده اهواز – اندیمشک که عصر امروز اتفاق افتاده بود، با حضور آتش نشان مهار شد.

گرمای بالای هوا و خشک بودن نیزارها سبب شده که در کنار جاده‌ها هر سال شاهد آتش‌سوزی‌ باشیم. این آتش سوزی ضمن نابودی تنوع زیست محیطی، باعث آلودگی هوا و اختلال در تردد ماشین‌ها می‌شود.

عصر امروز نیزارهای جاده اهواز اندیمشک دچار آتش سوزی و کاهش دید برای رانندگان مسیر اهواز- اندیمشک شد که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی مهار شد. وزش باد کار را برای مهار کامل آتش مشکل کرده اما آتش تا حد زیادی کنترل شده است.

دلیل وقوع این آتش سوزی هنوز مشخص نیست و میزان خسارت نیز برآورد نشده است. گفتنی است میزان آتش سوزی ها در ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۰ درصد کاهش یافته است.
مدتی پیش نیز نیزارهای جاده آبادان- اهواز دچار حریق شده بودند که با حضور چهار خودروی مهارآتش و یک دستگاه تانکر آبرسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز مهار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.