کد خبر : 8974
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 8:49
-

۸۰ درصد نیروهای منطقه‌ ویژه پتروشیمی بومی خوزستان هستند

۸۰ درصد نیروهای منطقه‌ ویژه پتروشیمی بومی خوزستان هستند

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: آمارها نشان می‌دهد که ۸۰ درصد از نیروها و کارکنان شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بومی استان بوده که از ۸۰ درصد بیش از ۳۰ درصد بومی شهرستان بندرماهشهر هستند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، سید‌امید شهید‌نیا در حاشیه در حاشیه

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: آمارها نشان می‌دهد که ۸۰ درصد از نیروها و کارکنان شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بومی استان بوده که از ۸۰ درصد بیش از ۳۰ درصد بومی شهرستان بندرماهشهر هستند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، سید‌امید شهید‌نیا در حاشیه در حاشیه جلسه شورای جلسه مشترک شورای تامین استان خوزستان، شورای تامین شهرستان بندرماهشهر و مدیران عامل صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طی سال‌های گذشته تمرکز خوبی برای جذب نیروهای بومی در منطقه شده است.

وی افزود: عمده درخواست‌های جذب از سوی صنایع پتروشیمی منطقه با محوریت نیروهای بومی بوده ‌و آمارها و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که ۸۰ درصد از نیروها و کارکنان شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بومی استان بوده که از ۸۰ درصد بیش از ۳۰ درصد بومی شهرستان بندرماهشهر هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده ‌که شرکت‌های پتروشیمی در هر زمینه‌ای که می‌خواهند نیرو جذب کنند با هماهنگی اداره کار منطقه ویژه این امر صورت بگیرد و افرادی که در این اداره ثبت نام کرده‌اند به شرکت‌ها معرفی شده و از طریق آزمون و مصاحبه جذب شوند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت اجتماعی یکی از اهداف ما است، گفت: مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی یکی از محورهای اصلی ما به شمار می‌رود و همه شرکت‌ها باید برای آن برنامه‌ریزی داشته باشند؛ تاکنون سعی شده که پروژه‌های مختلفی با هماهنگی مسئولین شهری تصویب و اجر شود.

شهیدنیا عنوان کرد: تمام بودجه‌های شورای راهبردی با برنامه‌های ارائه شده مسئولان شهری اختصاص پیدا می‌کند و اکثرا صرف پروژه‌های زیر ساختی شهرستان بندرماهشهر می‌شود؛ ۸۰ درصد از اعتبارات شورای راهبردی صرف زیر ساخت‌های شهرستان شده و ما بر این موضوع نظارت داشته‌ایم که باید نظارت بیشتری بر این امر صورت بگیرد.

وی ادامه داد: گله‌ها و انتظاراتی از سوی مردم عزیز بندرماهشهر بابت کاستی‌های موجود وجود دارد که این امر نشان می‌دهد که ما باید وقت بیشتری برای شورای راهبردی بگذاریم و نظارت بیشتری در حوزه ایجاد زیر ساخت‌ها صورت گیرد؛ به مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار باید توجه بیشتری شده و همت اصلی ما باید در ایجاد استغال‌های خرد و حمایت از کارآفرینان منطقه باشد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خاطرنشان کرد: کمیته‌ای با حضور مجموعه صنایع پتروشیمی و سازمان منطقه ویژه تشکیل شده است، این کمیته در زمینه خود اشتغالی فعالیت خواهد کرد و هدف از تشکیل این کمیته رفع محرومیت، مشکلات معیشتی مردم منطقه است.

انتهای پیام/۳۳۳/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.