کد خبر : 32027
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 20:29
-

اخبار شادگان

۱۰ مرکز مثبت زندگی در شهرستان شادگان فعالیت می کنند

۱۰ مرکز مثبت زندگی در شهرستان شادگان فعالیت می کنند
از محاسن ارزنده این مراکز جلوگیری از تردد و کاهش مسیر مددجو و دسترسی آسان به خدمات سازمان بهزیستی و آشنایی تخصصی مددکار از وضعیت مددجو مورد نظر خود می باشد.

۱۰ مرکز مثبت زندگی در شهرستان شادگان فعالیت می کنند

 

شبکه خبری خوزستان | رئیس اداره بهزیستی شادگان : ۱۰ مرکز مثبت زندگی در شهرستان شادگان فعالیت می‌کنند.

 

رئیس اداره بهزیستی شادگان گفت : در زمینه ارتقای کیفیت خدمات رسانی و سلامت اجتماعی در خانواده ها ۱۰ مرکز مثبت زندگی در مناطق مختلف شهرستان شادگان فعالیت می کنند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان جمشید معین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : این تعداد مرکز مثبت زندگی ۶ مرکز در مسیرهای دارخوین ، خنافره ، جفال ، حسینی مسیر بوزی ، عنایتی و آبشار و ۴ مرکز دیگر در نقاط مختلف شهر فعالیت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در راستای افزایش خدمات سلامت اجتماعی در خانواده‌ها ۱۰ مرکز مثبت زندگی در شهر و روستاهای شهرستان شادگان فعالیت می‌کنند افزود: این مراکز شامل بخش‌های مشاوره و رصد آسیب‌های اجتماعی است و متناسب با هر آسیب خدمات رسانی توسط کارشناسان مجرب بهزیستی انجام می‌شود.

 

رئیس اداره بهزیستی شادگان ادامه داد: از محاسن ارزنده این مراکز جلوگیری از تردد و کاهش مسیر مددجو و دسترسی آسان به خدمات سازمان بهزیستی و آشنایی تخصصی مددکار از وضعیت مددجو مورد نظر خود می باشد.

 

معین در پایان گفت : ایجاد رویکرد جدیدی به معنی مراجعه و استفاده افراد و دریافت خدمات فقط از یک مرکز ، به روز بودن اطلاعات پرونده مددجویان تحت حمایت و اعضای خانواده تحت تکفل آنها با بهره‌گیری از فن آوری اطلاعات، تنوع خدمات ارائه شده در آنها و توجه به فرهنگ های خاص هر منطقه و محله از دیگر ویژگی‌های این مراکز به شمار می رود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.