کد خبر : 29825
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 16:23
-

پیام های مناسبتی

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه به مناسبت روز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه به مناسبت روز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی
۲۶ شهریور ماه روز فوریت های پزشکی و اورژانس، روز خدمت رسانی، عشق ورزی و احترام به انسان ها است ؛ این روز، روز انسان های دارای خصایص اخلاقی بالا، بهره مند از دانش، مهارت، خلاقیت و توانگری است.

 

 

شبکه خبری خوزستان | مهدی آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه به مناسبت روز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی تبریک گفت.

 

 

۲۶ شهریور ماه روز فوریت های پزشکی و اورژانس، روز خدمت رسانی، عشق ورزی و احترام به انسان ها است. این روز، روز انسان های دارای خصایص اخلاقی بالا، بهره مند از دانش، مهارت، خلاقیت و توانگری است.

 

امروزه با افزایش شیوع و بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی به ویژه شیوع کرونا ویروس در ماه های اخیر، نقش اورژانس و مدیریت حوادث پیش بیمارستانی و به طبع آن خدمات شایسته و بدون شائبه این عزیزان در طول شبانه روز و در شرایط و محیط های مختلف بیش از هر زمان دیگری هویدا بوده که این تلاش ها مایه آرامش و دلگرمی مردم عزیزمان است.

 

اینجانب روز فوریت های پزشکی و اورژانس را به مدیر و کارکنان فوریت های پزشکی شهرستان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال کامیابی، توفیقات روزافزون و عاقبت به خیری رابرای همگان مسئلت می نمایم.

 

مهدی آبدیده

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.