کد خبر : 14475
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1399 - 19:56
-

توجه جدی شهرداری مسجدسلیمان به مقوله زیباسازی شهرستان

توجه جدی شهرداری مسجدسلیمان به مقوله زیباسازی شهرستان

توجه جدی شهرداری مسجدسلیمان به مقوله زیباسازی شهرستان       زیباسازی محیط شهری یکی از پارامترهای اساسی در اصول و ساختار هر شهر محسوب میشود و این امر مقیاس توجه و اهمیت مدیریت شهری به عموم شهروندان را نشان میدهد. شبکه خبری خوزستان به نقل از خوزپرس مقوله زیباسازی محیط شهری در مسجدسلیمان‌ که

توجه جدی شهرداری مسجدسلیمان به مقوله زیباسازی شهرستان

 

 

 

زیباسازی محیط شهری یکی از پارامترهای اساسی در اصول و ساختار هر شهر محسوب میشود و این امر مقیاس توجه و اهمیت مدیریت شهری به عموم شهروندان را نشان میدهد.

شبکه خبری خوزستان به نقل از خوزپرس مقوله زیباسازی محیط شهری در مسجدسلیمان‌ که عمدتا دارای بافت کهنه و فرسوده میباشد با سایر مناطق استان‌ متفاوت است و در این شرایط تکنیک های ظریف مدیریتی و خلاقیتِ سنتی خاصی را می‌طلبد تا بتوان تحول و توسعه ای در در زیباسازی اینگونه‌ مناطق ایجاد کرد‌.

آسفالت و نظافت معابر ، مبلمان شهری ، احداث المان‌های متناسب با فرهنگ منطقه ، رسیدگی به فضای سبز پارک ها و خیابانها ، نمای بیرونی ساختمانها و … همگی از عواملی هستند که میتوانند جلوه و نمای‌ شهرستان را برای شهروندان خوشایند کنند‌.

در روزهایی که کروناویروس‌ توان و توجه تمامی دستگاههای اجرایی را به‌ خود جلب‌ کرده است شهرداری مسجدسلیمان جهت ایجاد یک چشم انداز مناسب در اقدامی خلاقانه منازل بافت فرسوده تپه مابین‌ چشمه علی و باشگاه مرکزی را رنگ آمیزی و نقاشی کرده است.

لازم به ذکر است شهرداری مسجدسلیمان در راستای رسالت ذاتی و اجتماعی خود در راه مبارزه با شیوع ویروس کرونا با کمک نیروهای مردمی مناطق مختلف شهرستان را مکررا‌ گندزدایی و ضدعفونی کرده است.

آسفالت و زیرسازی جاده ماین افیس و رفع معضل این محدوه پرخطر که خارج از تعهدات شهرداری بود،احداث المان‌ mis در پارک گل نرگس مسجدسلیمان در همین ایام پرتنش که نظر اکثریت شهروندان را به خود جلب کرده از دیگر گام‌های شهرداری در مسیر زیباسازی و جلوه دادن به محیط شهری بود.

با همه این اوصاف انتظار میرود پس از رفع‌ معضل کروناویروس و اعلام وضعیت عادی از سوی مسئولین بهداشت و درمان کشور، شهرداری مسجدسلیمان با جدیت و پویایی‌ دوچندان رسیدگی به حجم انبوه نیازهای شهری،احداث المان‌ های مرتبط با جغرافیای شهری در ورودی های شهرستان،رسیدگی به بازار مرکزی و معابر شهرستان و… را در برنامه های کاری خود قرار دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.