کد خبر : 31831
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 19:15
-

اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

پایش زیست گاه ها و سواحل خلیج فارس جهت جلوگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان در هندیجان

پایش زیست گاه ها و سواحل خلیج فارس جهت جلوگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان در هندیجان
مردم هرگونه موارد مشکوک و تلفات ناشی از آنفولانزا در طبیعت و پرندگان بومی و پرورشی مراتب به ادارات دامپزشکی و محیط زیست اطلاع دهند.

 

شبکه خبری خوزستان | رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هندیجان از پایش زیستگاه ها و سواحل خلیج فارس این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان مصطفی حق زاده در این باره اظهار کرد : با همکاری شبکه دامپزشکی و محیط زیست شهرستان هندیجان در زیستگاه ها و سواحل خلیج فارس واقع در منطقه بحرکان و سجافی که محل ورود پرندگان مهاجر است مورد پایش آنفولانزای فوق حاد پرندگان قرار گرفت.

 

مصطفی حق زاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هندیجان افزود : با توجه به شروع فصل سرما و فصل مهاجرت پرندگان از عرضهای شمالی به کشور و احتمال شیوع و انتقال بیماری واگیردار آنفولانزای فوق حاد پرندگان به انسان ، در جهت کنترل به موقع و جلوگیری از وقوع اپیدمی بیماری ، مقرر گردید که گشت های مستمر با شبکه دامپزشکی در سطح آبگیرها و سواحل خلیج فارس که محل تجمع پرندگان است انجام گردد.

 

حق زاده در پایان گفت : از عموم مردم درخواست دارم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تلفات ناشی از آنفولانزا در طبیعت و پرندگان بومی و پرورشی مراتب به ادارات دامپزشکی و محیط زیست اطلاع رسانی کنند.

 

خبرنگار ناصر حکیمی

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.