کد خبر : 31944
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 19:10
-

همایش فاتحان سوسنگرد قهرمان برگزار شد

همایش فاتحان سوسنگرد قهرمان برگزار شد

  به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی کانون بسیج رسانه سردار شهید فرشاد حسونی زاده شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان، همایش فاتحان سوسنگرد قهرمان در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد. سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر استان خوزستان با اشاره به اینکه امروزه با تغییر در جبهه

 

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی کانون بسیج رسانه سردار شهید فرشاد حسونی زاده شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان، همایش فاتحان سوسنگرد قهرمان در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر استان خوزستان با اشاره به اینکه امروزه با تغییر در جبهه های مقاومت روبه روهستیم اظهار داشت: امروزه عرصه مقاومت ما تا خارج از مرز های ایران نیز فراتر رفته است و دشمن در تلاش است تا جلوی هر گونه احیای مقاومت به شکل انقلاب اسلامی را بگیرد.

 

شاهوار پور کابوس آمریکا و اتحادیه اروپا در این مراسم گفت : امنیت و آسایش امروز ما حاصل جان فشانی ها و از خودگذشتگی شهیدانی است که در راه دفاع از این مرز و بوم جان خود را فدا کردند و به ما درس ایثار، مقاومت و پایداری دادند.

فرمانده سپاه ولیعصر استان خوزستان با تجلیل از رشادت های مردم سوسنگرد و شهرهای مجاور در جریان آزادسازی سوسنگرد یادآور شد: مردم غیور سوسنگرد ، بستان ، هویزه و حمیدیه در این جنگ نابرابر چه حماسه ها و دلاوری های آفریدند. همچنین حضور موثر شهید غیوری اصل و شهید چمران و یاران ایشان در عملیات آزاد سازی سوسنگرد به جاودانه بودن سوسنگرد و شهید چمران ختم شد.

حسن شاهوار پور در پایان سخنان خود گفت: سوسنگرد استراتژیک ترین نقطه مرزی جهان است، که پس از دستور پیر و ماه جماران خمینی کبیر (ره) یک روزه محاصرش شکسته شد.



برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.