کد خبر : 30370
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 10:52
-

اخبار خرمشهر

هشدار | گلزار شهدای خرمشهر در شأن شهدا نیست

هشدار | گلزار شهدای خرمشهر در شأن شهدا نیست
برخی از فرزندان شهدا و جانبازان مدرک تحصیلی ندارند و قادر به استفاده از ظرفیت‌های استخدامی نیستند با این وجود تکریم آنها وظیفه است و باید برای آنها فکری شود.

امام جمعه خرمشهر:

 

گلزار شهدای خرمشهر در شأن شهدا نیست

 

شبکه خبری خوزستان | امام جمعه خرمشهر با تأکید بر شرایط نابسامان گلزار شهدای خرمشهر خواستار اعتبار بخشی برای ساماندهی به این یادمان دفاع مقدس شد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور دوشنبه شب در آئین اجرای تفاهم‌نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی در سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: گلزار شهدای خرمشهر نه شایسته مقام شهداست و نه شایسته خانواده شهدا و نه حتی مردم شهیدپرور است.

وی ادامه داد: متصدی ساماندهی گلزار شهدا شهرداری است و شهرداری خرمشهر توانایی حل مشکلات خود را ندارد و این گلزار شهدا نیاز به اعتبارات ویژه دارد که می‌طلبد این اعتبارات از سوی بنیاد شهید تأمین شود.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه اسلام دین قدردانی و حق‌شناسی است و نظام جمهوری اسلامی ضمانت تکریم خانواده شهدا را داده است، افزود: باید به آبادان و خرمشهر که محل عروج شهداست، توجه ویژه شود که در این زمینه امید است که اعتبارات و پیگیری‌های ویژه برای آن در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام عادل پور در ادامه با اشاره به گنجاندن موضوع تأمین مسکن ایثارگران بر لزوم اجرایی شدن این مفاد در تفاهم‌نامه مشترک میان بنیاد شهید و دبیرخانه مناطق آزاد کشور تأکید کرد و گفت: تعیین زمین برای ایثارگران اتفاق پسندیده اما در حدود ۱۵ – ۲۰ سال است که زمین‌ها برای ۲۰۰ خانواده شهدا مشخص شده اما هنوز بلاتکلیف است که امید می‌رود این مورد نیز همچون موضوع گذشته نباشد و برای این خانوارها چاره اندیشی شود.

وی همچنین خواستار رفع مشکل استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بدون مدرک تحصیلی شد و گفت: برخی از فرزندان شهدا و جانبازان مدرک تحصیلی ندارند و قادر به استفاده از ظرفیت‌های استخدامی نیستند با این وجود تکریم آنها وظیفه است و باید برای آنها فکری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.