کد خبر : 31545
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 - 18:51
-

عرفان حسین پور

هشدار | توجه به مشکلات بخش مرکزی امیدیه الویت کار مسولان باشد

هشدار | توجه به مشکلات بخش مرکزی امیدیه الویت کار مسولان باشد

شبکه خبری خوزستان | بخشدار مرکزی شهرستان امیدیه : توجه به مشکلات بخش مرکزی امیدیه از الویت کار مسولان باشد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از امیدیه نیکداربینش بخشدار مرکزی شهرستان امیدیه گفت : از هر ارگانی ایفای صحیح وظیفه سازمانیش را در راستای احقاق حقوق مردم مطالبه میکنیم، چند روز بعد افرادی مسئول و یا غیر مسئول با لوح تقدیر به سراغ مدیر آن ارگان میروند، این نمونه رفتارها نه تنها کمکی به حل و خروج از بحران ها و بن بست ها نمی کند ، بلکه چالش های پیش رو را پیچیده تر میکند.

 

وی افزود : اخیرا یک شرکت بزرگ دولتی مستقر در شهرستان از دریافت مکاتبات مردمی خودداری میکند و به صورت غیر کارشناسی چندین فیلتر را برای پذیرفتن مکاتبات مردم شریف روستاهای بخش مرکزی ایجاد کرده است، در حالی که رئیس جمهور محترم با کمتر کردن فاصله ها با مردم سعی در تغییر رویه دولت به نفع مردم و تکریم ارباب رجوع می نماید.

 

بخشدار مرکزی در ادامه اظهار کرد : این شرکت موجبات سردرگمی مردم شریف روستاهای بخش مرکزی شهرستان امیدیه شده است. پس از بروز این مشکل و گوشزد کردن موارد قانونی به مدیریت این شرکت و درخواست برای تغییر رویه، سیل لوح تقدیرها و تشکرها با مناسبت و بی مناسبت به سمت مدیر این مجوعه روانه شده است.

 

نیکدار بینش در پایان گفت : انتظار میرود ادارات و دستگاه های دولتی با کمتر کردن فواصل بر اساس سیاست گذاری دولت مردمی و خدمت گذار حرکت کنند.

 

خبرنگار ناصر حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل