کد خبر : 30412
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 10:04
-

اخبار مسجدسلیمان

نفت به راحتی می تواند در میانه های جدول باشد / جاده برای جذب بازیکن خارجی هموار است / راه اندازی آکادمی باشگاه نفت مسجدسلیمان

نفت به راحتی می تواند در میانه های جدول باشد / جاده برای جذب بازیکن خارجی هموار است / راه اندازی آکادمی باشگاه نفت مسجدسلیمان
راه‌اندازی آکادمی باشگاه نفت مسجدسلیمان در مرحله برنامه‌ریزی و کسب مجوزات لازم است و ان‌شاءالله با سپردن کار به چند مربی متخصص، برای پشتوانه‌سازی تیم اصلی آغاز خواهد شد.

 

 

مدیرعامل باشگاه نفت‌ مسجدسلیمان:

نفت به راحتی می‌تواند در میانه‌های جدول باشد / جاده برای جذب بازیکن خارجی هموار است / راه اندازی آکادمی باشگاه نفت مسجدسلیمان

 

شبکه خبری خوزستان | مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که در تلاش هستیم تا بازیکنان موردنیاز را با قیمت‌های مناسب جذب کنیم، گفت: در بازار نقل و انتقالات اسیر قیمت‌های کاذب و نجومی نشدیم و حتی مشکلی برای جذب بازیکن خارجی هم نداریم.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان محمد نظری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان، اظهار کرد: با آمدن آقای کمالوند که در حال برنامه‌ریزی خوبی برای تیم است و تمرینات هم خوب و به صورت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود، تیم به موقع آماده ورود به لیگ بیست و یکم خواهد شد. البته زمان کمی باقی مانده اما برنامه‌ریزی خوبی در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: زمان سرمربی قبلی تیم، هفت هشت بازیکن جذب کردیم اما وقتی که حضور آن سرمربی در تیم منتفی شد، روند جذب بازیکن را هم متوقف کردیم و بعد نیز با حضور آقای کمالوند روند جذب بازیکن ادامه پیدا کرد و در حال حاضر حدود ۲۳ بازیکن در اختیار داریم و شاکله تیم بیش از ۸۵ درصد شکل گرفته است. امروز، فردا نیز یکی دو بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان گفت: تیم در حال حاضر در اردوی تهران است و دو سه بازی تدارکاتی نیز انجام خواهد شد و در نهایت وقتی که تیم آماده ورود به مسابقات شد، به مسجدسلیمان برمی‌گردد. یعنی با یک تیم آماده در شهرستان حاضر می‌شویم.

وی بیان کرد: با توجه به بازیکنانی که جذب کرده‌ایم و حقیقتا نسبت به فصل گذشته در وضعیت بهتری هستند، نفت‌مسجدسلیمان باید به راحتی در میانه‌های جدول قرار بگیرد. حتی اگر رقبای‌مان در لیگ ضعیف‌تر حاضر شوند، طبیعتا می‌توانیم در رده‌های بالایی جدول هم قرار بگیریم. به صورتی در حال برنامه‌ریزی در بخش جذب بازیکن و روند آماده‌سازی تیم هستیم که بدون دغدغه حداقل در میانه‌های جدول باشیم، ضمن این‌که نظر کارشناسان فوتبالی نیز همین است. البته بودجه نفت‌مسجدسلیمان نسبت به تیم‌های متمول که هفت هشت برابر تیم ما هزینه‌ کرده‌اند بسیار کم است و ما یک هشتم آن‌ها هم هزینه نکرده‌ایم.

نظری خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا بازیکنان مورد نیاز را با قیمت‌های مناسب جذب کنیم و باید بگویم در بازار نقل و انتقالات اسیر قیمت‌های کاذب و نجومی نشدیم و با ورود به موقع به بازار نقل و انتقالات، بازیکنان مناسبی را جذب کرده‌ایم و ان‌شاءالله بتوانیم یک تیم خوب ببندیم. خدا را شکر در حال حاضر تیم در شرایط خوبی است و در پست‌های لازم، بازیکنان مدنظر جذب شده‌اند.

وی بیان کرد: من به شخصه به آینده تیم نفت‌مسجدسلیمان در لیگ بیست و یکم خوش‌بین هستم و نسبت به فصل‌های گذشته در شرایط بهتری هستیم و کارشناسان نیز به این مهم تاکید دارند. خدا را شکر تیم خیلی خوبی را آماده مسابقات کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: هواداران نفت‌مسجدسلیمان مطمئن باشند تیمی را می‌بندیم که پرچم نفت‌مسجدسلیمان بالا باشد و با اطمینان خاطر شاهد بازی‌های تیم نفت باشند. ان‌شاءالله تیم در جایگاهی قرار بگیرد که دغدغه چندانی نداشته باشند.

وی درباره جذب بازیکن خارجی نیز گفت: کاکاشویی از گرجستان، جاسم کرار و دو بازیکن برزیلی از جمله دخسوس مدنظر هستند اما در صورتی بازیکن خارجی جذب می‌کنیم که بتوانیم با آن‌ها قرارداد ریالی و متناسب با شرایط‌مان منعقد کنیم و به هیچ عنوان بازیکن خارجی با دلار جذب نخواهیم کرد. مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نداریم و اگر شرایط‌شان با شرایط ما متناسب باشد، جذب خواهند شد. ما نه بدهی به بازیکنان خارجی داریم و نه پرونده‌ای در این زمینه داریم و در واقع جاده برای جذب بازیکن خارجی هموار است. به احتمال زیاد نیز از چهار بازیکن خارجی مدنظر، دو بازیکن جذب خواهد شد و این مهم در دستور کار باشگاه قرار دارد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره آکادمی باشگاه نیز خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی آکادمی فراهم شود. راه‌اندازی این بخش در مرحله برنامه‌ریزی و کسب مجوزات لازم است و ان‌شاءالله با سپردن کار به چند مربی متخصص، برای پشتوانه‌سازی تیم اصلی آغاز خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.