کد خبر : 31392
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1400 - 13:40
-

اخبار شوش

سرباز انقلاب

نامگذاری معابر و کوچه‌های فاقد نام در شهر شهر شوش / همزمان با گرامیداشت هفته وحدت

نامگذاری معابر و کوچه‌های فاقد نام در شهر شهر شوش / همزمان با گرامیداشت هفته وحدت
با حضور محمد میاحی ریاست و حمیلا چرنگ، علی دیناروند، مهدی اسلامی پناه و مسلم صفری اعضای شورای شهر، حجت الاسلام عارف آل کثیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی عارف رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، قربان پور مدیر روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران و روابط عمومی شهرداری شوش برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوش شورای نامگذاری معابر شوش با حضور محمد میاحی ریاست و حمیلا چرنگ، علی دیناروند، مهدی اسلامی پناه و مسلم صفری اعضای شورای شهر، حجت الاسلام عارف آل کثیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی عارف رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، قربان پور مدیر روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران و روابط عمومی شهرداری شوش برگزار شد.

محمد میاحی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت ولادت با سعادت پیامبر رحمت و اسوه حسنه بشریت حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد پربرکت امام جعفر صادق(ع)، با بیان اینکه برای اولین بار نشست نامگذاری معابر با حضور مسئولان ذیربط در زمینه نام‌گذاری معابر برگزار شده است، اظهار کرد: در این نشست معابر و کوچه‌های فاقد نام شهر شوش مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در راستای نامگذاری این معابر اتخاذ شد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ هر منطقه در نام‌گذاری‌ معابر و کوچه‌ها، اظهار کرد: در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا و زنده نگاه داشتن نام و یاد این عزیزان، نامگذاری معابر فاقد نام با اولویت استفاده از نام معظم شهدای گرانقدر همان مناطق صورت گرفت و اغلب معابر سطح شهر به اسم شهدا مزین شد.

وی در ادامه افزود: آنچه در فرآیند نام‌گذاری معابر اهمیت دارد، توجه به نام‌هایی است که برای شهروندان دارای بار مثبت فرهنگی، مذهبی، تاریخی و بیانگر هویت ایرانی اسلامی باشد.

رئیس شورای شهر از نامگذاری ۶ هکتاری مسکن مهر بنام کوی وحدت خبر داد و افزود: همزمان با گرامیداشت هفته وحدت ۶ هکتاری مسکن مهر بنام کوی وحدت نامگذاری شد.

وی در ادامه تصریح کرد: نام‌گذاری معابر و کوچه‌های فاقد نام می‌تواند سهولت در امر خدمات دهی و امدادرسانی را در پی داشته باشد که با تعیین نام و نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری بخشی از مشکلات شهروندان، دستگاههای خدمات رسان و امداد رسان در مواقع ضروری رفع خواهد شد.

محمد میاحی از اجرای عملیات نصب تابلوهای معابر شهری در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: برخی از تابلوهای معابر شهر هم فرسوده شده است که عملیات جایگزین کردن تابلوهای جدید این معابر در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.