کد خبر : 31700
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 12:29
-

مراقب کلاهبرداری به عنوان سهمیه سوخت جبرانی باشید  

مراقب کلاهبرداری به عنوان سهمیه سوخت جبرانی باشید   

      هشدار مراقب کلاهبرداری به عنوان سهمیه سوخت جبرانی باشیدشبکه خبری خوزستان | رئیس پلیس فتا استان خوزستان اظهار کرد : پس از اختلال به وجود آمده در سامانه توزیع سوخت، مسئولان کشوری از ارائه سهمیه سوخت جبرانی سخن به میان آورده‌اند که این موضوع همانند سایر موضوعات از قبیل ثبت نام یارانه،

 

 

 

هشدار

مراقب کلاهبرداری به عنوان سهمیه سوخت جبرانی باشیدشبکه خبری خوزستان | رئیس پلیس فتا استان خوزستان اظهار کرد : پس از اختلال به وجود آمده در سامانه توزیع سوخت، مسئولان کشوری از ارائه سهمیه سوخت جبرانی سخن به میان آورده‌اند که این موضوع همانند سایر موضوعات از قبیل ثبت نام یارانه، سهام عدالت، کد بورسی و… دستاویز مجرمان سایبری برای کلاهبرداری از شهروندان شده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا؛ سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر گفت: در این روش لینکی به صورت پیامک برای شهروندان ارسال شده و از کاربر درخواست می‌کند برای دریافت سهمیه سوخت جبرانی به لینک موجود در پیامک مراجعه کنند و پس از آن افراد را به سایت‎‌های جعلی هدایت کرده و اطلاعات بانکی آنها را به سرقت می‌برند.

وی افزود : به شهروندان توصیه می‌کنیم که به این گونه پیامک‌های دریافتی اعتنا نکنند و به هیچ‌وجه بر روی لینک‌های موجود در پیامک‌ها کلیک نکنند.

این مقام مسئول گفت : به هیچ عنوان اطلاعات شخصی و بانکی خود را در این سایت‌ها وارد نکرده و در صورتی که به هر علت با ورود به سایت‌های جعلی اطلاعات کارت بانکی خود را درج کردند بلافاصله پلیس فتا را در جریان قرار دهند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروندان گرامی اخبار مربوط به سهمیه سوخت را تنها از طریق رسانه‌های رسمی پیگیری کرده و از هر گونه ثبت‌نام، پرداخت وجه، ارائه اطلاعات هویتی و بانکی از طریق لینک‌های ناشناس خودداری کنند.

سرهنگ حسینی در پایان گفت : شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس http://www.cyberpolice.ir‏ بخش فوریت های سایبری اطلاع‌رسانی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.